عضو کمیسیون فنی اسکیت کنفدراسیون آسیا و مسئول گسترش اسکیت در آسیا گفت: ورزشکارانی را در اختیار داریم که با دست خالی و فضای کم، بهترین نتایج را کسب می‌کنند.

مسیح امین‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین اظهار کرد: پس از چند سال به همت شهرام اکبری اتفاقات مطلوبی برای اسکیت در اصفهان رقم خورده است و نمونه بارز آن مراسم تجلیلی بود که ۲۰۰ ورزشکار در آن حضور داشتند. از میان ۲۰۰ ورزشکار حدود ۵۰ نفر به اردوی تیم ملی دعوت شدند. اینکه قهرمان جهان، نایب قهرمان جهان و مدال‌آوران آسیایی اصالت اصفهانی دارند ثابت می‌کند این استان واقعاً پایتخت اسکیت ایران است.

وی افزود: از لحاظ کارشناسی باید بگویم که نسبت به کشورهای پیشرفته و قدرتمند آسیا زیرساخت‌های اسکیت آنچنان که باید و شاید در ایران فراهم نیست و فاصله بسیاری وجود دارد، اما با این تفاسیر ورزشکارانی را در اختیار داریم که با دست خالی و فضای کم، بهترین نتایج را کسب می‌کنند. امیدوارم مسئولان حمایت بیشتری از ورزشکاران داشته باشند تا به جای اعزام پنج یا شش بازیکن، نفرات بیشتری را اعزام کنیم و این افتخارآفرینی‌ها بیش از گذشته باشد.

عضو کمیسیون فنی اسکیت کنفدراسیون آسیا و مسئول گسترش اسکیت در آسیا یادآور شد: با توجه به اینکه شهرام اکبری از خانواده رسانه به‌شمار می‌رود، نگاه اصحاب رسانه به سمت رشته ورزشی اسکیت جلب شده است و بی‌شک این موضوع در رشد و ارتقای این ورزش تأثیرگذار خواهد بود.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۳ مسابقات جهانی را به میزبانی رم ایتالیا خواهیم داشت. این تورنمنت به نوعی المپیک اسکیت به‌شمار می‌رود و تمام رشته‌های اسکیت نیز در آن حضور خواهند داشت؛ امیدوارم اسکیت ایران در این رقابت‌ها بدرخشد و به احتمال فراوان بیشتر بازیکنان اعزامی اصفهانی خواهند بود.