معاون سازمان فرهنگی‌اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: از شهروندان دعوت می‌شود در محور سلامت ناژوان که برای خانواده‌ها پیش‌بینی شده است حضور پیدا کنند، در چهارباغ نیز فضای متفاوتی تدارک دیده شده و گوشه به گوشه آن برنامه‌های متفاوتی پیش‌بینی شده است‌.

به گزارش پردیسان آنلاین، علیرضا خاکسار شامگاه جمعه _هفتم اردیبهشت_ در برنامه تلویزیونی بهار بهار اظهار کرد: امسال هفته فرهنگی اصفهان با هفته سلامت و روز ورزش پهلوانی مقارن شده و بر این اساس ناژوان محوریت هفته سلامت و میدان امام (ره) محور ورزش‌های پهلوانی قرار گرفت‌.

وی افزود: تجمع ورزشکاران در جاده سلامت، گردهمایی باستانی‌کاران، مسابقات کشتی پهلوانی در روز ۱۱ اردیبهشت، میزبانی از مسابقات چوگان کشوری، بازی‌های بومی و محلی در محور چهارباغ از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این این ایام بود.

معاون سازمان فرهنگی‌اجتماعی شهرداری اصفهان مطرح کرد: سال جاری در تقویم فدراسیون مینی‌گلف رویداد مسابقه کشوری افزوده شد و از چهارم اردیبهشت میزبان ۱۳۰ نفر از ورزشکاران این حوزه بودیم، مسابقات هندبال ساحلی نیز در تقویم ثبت شده است و در این راستا هفته آینده میزبان شرکت‌کنندگان این رویداد نیز خواهیم بود.

وی با اشاره به مناسبت روز ورزش باستانی ادامه داد: اصفهان پایتخت ورزش پهلوانی است و در این راستا تجلیل از پیشکسوتان این حوزه را در دستور کار قرار دادیم‌.

معاون سازمان فرهنگی‌اجتماعی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در روز پنجشنبه نیز میزبان کودکان اوتیسم که مشغول به فعالیت ورزشی هستند بودیم تا مردم شاهد استعداد آن‌ها باشند.

خاکسار عنوان کرد: از شهروندان دعوت می‌شود در محور سلامت ناژوان که برای خانواده‌ها پیش‌بینی شده است، حضور پیدا کنند، در چهارباغ نیز فضای متفاوتی تدارک دیده شده و گوشه به گوشه آن برنامه‌های متفاوتی پیش‌بینی شده است‌.