فرمانده انتظامی استان از رهایی گروگان ۲۳ ساله از چنگال آدم‌ربایان در کمتر از ۴ ساعت در شهرستان زابل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری پردیسان آنلاین از سیستان و بلوچستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس استان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در یکی از خیابان‌های شهرستان زابل، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این انتظامی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل و بررسی اظهارات شاهدان عینی، مشخص شد چند نفر ناشناس با صورت‌های پوشیده، جوانی ۲۳ ساله را با تهدید، با یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ ربوده و از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بررسی‌های اولیه مأموران حاکی از آن بود که آدم‌ربایان به دلیل یک سری اختلافات خانوادگی این فرد را ربوده و به مکانی نامعلوم متواری شده‌اند که با تلاش مستمر پلیس، در کمتر از ۴ ساعت، محل نگهداری این گروگان شناسایی، جوان ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری طی یک عملیات غافلگیرانه، قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.

جلیلیان با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده شد، تاکید کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را بر هم بزنند با قاطعیت برخورد کرده و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.