پارالمپین پاراتیراندازی با کمان گفت: در حال حاضر فدراسیون از ما حمایت می‌کند، اما فدراسیون باید به‌دنبال حمایت دائمی از مدال‌آور کشور باش. زمانی ملی‌پوش از لحاظ ذهنی و مالی دغده‌ای نداشته باشد می‌تواند خود را بهتر برای مسابقات بعدی آماده کند.

غلامرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین در رابطه با شرایط بدنی خود پیش از مسابقات پارالمپیک پاریس اظهار کرد: در حال حاضر از آمادگی خوبی برخوردار هستم زیرا به تازگی از مسابقات امارات بازگشتم؛ تمریناتم را به هر دو صورت شخصی و تحت نظر مربی انجام می‌دهم چرا که در شهرستان مربی شخصی ندارم.

وی افزود: با برنامه‌ریزی باید به اهداف مدنظر خود برسیم، اکنون تمرینات بدنسازی و هوازی را آغاز می‌کنیم تا به شرایط ایده‌آل برسیم تا در نزدیکی مسابقات از شدت تمرینات بکاهیم. هدف هر ورزشکاری کسب مدال در مسابقات پارالمپیک پاریس است، من نیز این هدف را دارم و به دنبال بهترین رنگ مدال هستم.

پاراتیراندازکار کشورمان بیان کرد: در چند مسابقه شرکت کردم و دو مدال طلا، یک برنز و یک فینال کسب سهمیه به دست آوردم، اما در این مسابقات سهمیه پارالمپیک وجود نداشت و من در مسابقات قهرمانی جهان امارات موفق به کسب سهمیه پارالمپیک پاریس شدم.

وی تصریح کرد: درصورتی که بخواهیم در مسابقات شانس کسب مدال را داشته باشیم باید از هر لحاظی تأمین باشیم. فدراسیون در تلاش برای تهیه تجهیزات مورد نیاز است، اما باید بازیکنان را از لحاظ ذهنی از هر گونه دغدغه‌ای آزاد کنند تا ورزشکار بتواند به کسب مدال در مسابقات فکر کند و تمرین خود را به خوبی انجام دهد. اکنون از لحاظ سخت افزاری مشکلی نداریم، اما به تجهیزات نیاز داریم.

رحیمی تشریح کرد: در مسابقات اخیر عملکرد خوبی داشتم و ضعف چندانی نداشتم، اما همان ضعف‌های کوچکی که وجود داشت را پیدا کرده و تا قبل از مسابقات پارالمپیک پاریس رفع کنم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر فدراسیون از ما حمایت می‌کند، اما فدراسیون باید به‌دنبال حمایت دائمی از مدال‌آور کشور باش. زمانی ملی‌پوش از لحاظ ذهنی و مالی دغده‌ای نداشته باشد می‌تواند خود را بهتر برای مسابقات بعدی آماده کند. درصورتی که بتوانیم اردوهای مشترک با تیم‌های دیگر برگزار کنیم و مسابقات تدارکی بیشتری داشته باشیم نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.