رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با هدف کاهش هزینه و تسریع در فرایند صدور گواهینامه، طرح دریافت گواهینامه آسان و یک‌روزه موتورسیکلت در اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری پردیسان آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علی اصغر زارع اظهار کرد: در طرح دریافت گواهینامه آسان، افراد متقاضی دریافت گواهینامه به آسانی و در کمترین زمان در عرض یک روز می‌توانند گواهینامه موتورسیکلت خود را دریافت کنند و تمام مراحل حضوری اخذ گواهینامه را در یک روز انجام دهند.

وی افزود: این طرح با هدف کاهش ۵۰ درصدی هزینه‌ها، تسریع در فرایند صدور گواهینامه، کاهش تعداد افراد بدون گواهینامه و افزایش ایمنی تردد برای موتورسیکلت سواران و کاهش سوانح رانندگی اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: متقاضیان دریافت گواهینامه موتورسیکلت به صورت اینترنتی پس از ثبت‌نام در سامانه آموزشگاه رانندگی ایرانیان به آدرس www.iranianmotorco.ir احراز هویت می‌شوند و داشتن پلاک موتورسیکلت در سامانه شماره‌گذاری به نام فرد یا والدین او الزامی است و باید در زمان ثبت‌نام، اطلاعات موتورسیکلت در سامانه ثبت شود.