ضیافت افطار اهالی رسانه و مطبوعات قم به همت خانه مطبوعات در هیأت خادم الرضا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پردیسان آنلاین؛ضیافت افطار اهالی رسانه با حضور اعضاء خانه مطبوعات و فعالان رسانه ای شهر قم در هیأت خادم الرضا در حسینیه بنی فاطمی برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش، منتخب مردم قم در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور داشت و به ایراد سخن پرداخت.

وی ماندگاری رشادت های دفاع مقدس را ثمره تلاش های اصحاب رسانه در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن دانست و از ضرورت افزایش حمایت از این قشر سخن گفت.

آیت پیمان رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات پس از خیر مقدم به حضار با اشاره به آزاد بودن رسانه ای در طول انقلاب سخن گفت و افزود: اگر در رسانه بهتر عمل کرده بودیم شاید بسیاری از معضلات امروز را نداشتیم.

وی افزود: با فعالیت رسانه ای درست و تلاش خبرنگار بسیاری از این تاریک خانه ها و حیاط خلوت ها ایجاد نمی شد که امروزه به این نحو فساد رشد کرده باشد.

فخرالدین یوسف پور مدیر خانه مطبوعات با اشاره به سختی های سال ۱۴۰۲ برای اصحاب رسانه از پوشش خوب اخبار انتخابات و جشن نیمه شعبان در آخر سال جاری خبرداد.

در این نشست، با اهداء هدایایی از فاطمه عسگری، حسین همتی نژاد، علی شعبانی، حسین طالبعلی، و سید سعید هاشمی به عنوان اعضای سابق هیات مدیره خانه مطبوعات قم تجلیل شد؛ همچنین حمید ناطقی مدیر هیات خادم الرضا(ع) نیز از سوی خانه مطبوعات استان مورد تقدیر قرار گرفت.

 

در پایان با اهداء نشان خادمی هیات خادم الرضا(ع) از حجت الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی و عضو پیشکسوت خانه مطبوعات قم تجلیل شد.