شهردار خالدآباد از موافقت وزیر کشور با ارتقای درجه شهرداری خالدآباد خبر داد.

غلامرضا جنتی‌عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین در اصفهان اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده و بر اساس شیوه‌نامه و عوامل ناظر بر درجه‌بندی شهرداری‌ها، وزیر کشور موافقت خود را با ارتقای درجه شهرداری خالدآباد اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه با موافقت وزیر کشور شهرداری خالدآباد پس از ۱۲ سال به رتبه ۴ ارتقا پیدا کرد، افزود: وزارت کشور شهرداری‌ها را بر اساس شاخص‌های کلی از جمله جمعیت، بودجه و توسعه‌یافتگی درجه‌بندی می‌کند.

شهردار خالدآباد بیان کرد: این درجه‌بندی به عنوان شاخصی برای تعیین توسعه‌یافتگی شهر، میزان اعتبارات عمرانی، تسهیلات دولتی، تأمین بودجه تجهیزات و ماشین‌آلات و موارد دیگر مهم است.

جنتی‌عطایی ارتقای درجه شهرداری را حرکتی ارزشمند جهت افزایش بهره‌مندی شهر و شهروندان از بعضی مزایا مانند پست‌های اداری شهرداری، اعتبارات ملی، قیر رایگان، کمک به خرید ماشین‌آلات و تجهیزات و دیگر منابع ملی دانست.

وی ضمن تشکر از همه همکاران به‌خصوص مسئولان پرتلاش واحدهای اداری و مالی شهرداری که در این اتفاق نقش داشته‌اند، خاطرنشان کرد: با ارتقای درجه شهرداری خالدآباد، ساختار تشکیلاتی شهرداری نیز تغییر پیدا خواهد کرد.

شهردار خالدآباد ابراز امیدواری کرد: با همت و پشتکار همه همکاران در شهرداری و حمایت‌های بی‌دریغ شورای اسلامی شهر و همکاری و همدلی مردم شهر خالدآباد بتوانیم شهری آبادتر داشته باشیم.