تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۳۱     تعداد دفعات مشاهده ۰ بار     ساعت ۰۹:۰۸:۳۳     گروه خبری روابط عمومی گفت و گوی تلفنی معاون اعتباری و حقوقی بانک رفاه کارگران با مشتریان کد خبر: ۱۴۰۱۱۰۰۳۰ به منظور تکریم و پاسخگویی به سوالات مشتریان، ارتباط مستقیم تلفنی معاون مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور اعتباری و حقوقی، فراهم […]




تاریخ


۱۴۰۱/۰۲/۳۱


   


تعداد دفعات مشاهده


۰ بار


   



ساعت


۰۹:۰۸:۳۳


   



گروه خبری


روابط عمومی


تصویر

کد خبر: ۱۴۰۱۱۰۰۳۰

به منظور تکریم و پاسخگویی به سوالات مشتریان، ارتباط مستقیم تلفنی معاون مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور اعتباری و حقوقی، فراهم شده است.
به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در راستای شفافیت و پاسخگویی و افزایش رضایتمندی و تکریم مشتریان، وحید خانلری معاون مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور اعتباری و حقوقی با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) بانک، پاسخگوی سوالات، مشکلات و آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و نظرات سازنده مشتریان است.
بر اساس این گزارش، مشتریانی که تمایل دارند مسائل و پرسش‌های خود را با معاون مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور اعتباری و حقوقی در میان بگذارند، می‌توانند روز یکشنبه ۱۴۰۱٫۰۳٫۰۱ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ از طریق تماس با شماره ۸۵۲۵ -۰۲۱ و انتخاب کلید ۳ در این نشست تلفنی شرکت کنند.