به گزارش پردیسان آنلاین، محمد رمضانی ضمن گرامیداشت هفته درختکاری اظهار داشت: ۴۰ رأس نهال مثمر در مجتمع علوم پزشکی پردیس کاشته شده که هرکدام از این نهال‌ها به یاد شهدای مدافع سلامت نام‌گذاری شده است. سرپرست منطقه ۸ شهرداری قم کاشت چند هزار اصل درخت در هفته درختکاری را موردتوجه قرار داده و افزود: […]

به گزارش پردیسان آنلاین، محمد رمضانی ضمن گرامیداشت هفته درختکاری اظهار داشت: ۴۰ رأس نهال مثمر در مجتمع علوم پزشکی پردیس کاشته شده که هرکدام از این نهال‌ها به یاد شهدای مدافع سلامت نام‌گذاری شده است.

سرپرست منطقه ۸ شهرداری قم کاشت چند هزار اصل درخت در هفته درختکاری را موردتوجه قرار داده و افزود: خوشبختانه و به همت مسئولان حوزه فضای سبز با کاشت نهال‌های متعدد در منطقه پردیسان، به‌زودی شهروندان این منطقه شاهد یک شهر سبز خواهند بود.

رمضانی با تأکید بر اینکه بیماری کرونا حلاوت و شیرینی استفاده از بوستان‌ها را از مردم سلب کرده، تصریح کرد: طبق روال سال‌های گذشته، همکاران ما به نحو شایسته‌ای از درختان نگهداری کرده و در هرس کردن، آبیاری و نگهداری از درختان اهتمام ویژه دارند.

وی با اشاره به بهره‌برداری از ۵ بوستان در منطقه ۸ در سال ۹۹ خاطرنشان کرد: شهر قم در ایام درختکاری به‌شدت پویا و فعال بوده و مسئولان منطقه تمام تلاش خود را در راستای سبز نگه‌داشتن چهره شهر به‌کاربرده‌اند.

سرپرست منطقه ۸ شهرداری قم با تأکید بر کاشت بیش از ۷ هکتار درخت در حاشیه بلوار امامت در سال جاری، بیان کرد: بوستان محله یک ۵ هکتار، بوستان محله عترت ۳ هکتار، بوستان محله ۳ به مساحت ۳ هکتار، محله ۵ به مساحت ۲ و نیم هکتار، در محله ۷ حدود یک هکتار است.

رمضانی با ابراز خرسندی از اهتمام مدیران شهری در کاشت درخت و کسب رتبه سوم شهر سبز در بین کلان‌شهرها را موردتوجه قرارداد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه سال ۹۹ سال انقلاب درختکاری در قم بوده و تنها حدود ۲۵ هکتار درخت در منطقه هشت شهرداری قم کاشته شده است.**