به گزارش پردیسان آنلاین، روح‌الله فاتح در آیین روز درختکاری در مجتمع پردیس علوم پزشکی استان قم با گرامیداشت یاد شهدا و مدافعان سلامت در استان با اشاره به‌ضرورت قدردانی از کادر درمان و مدافعان در جبهه سلامت استان، اظهار داشت: در پیروی از پویش “درخت دوستی” بنشانیم امسال آئین درخت‌کاری به یاد مدافعان و […]

به گزارش پردیسان آنلاین، روح‌الله فاتح در آیین روز درختکاری در مجتمع پردیس علوم پزشکی استان قم با گرامیداشت یاد شهدا و مدافعان سلامت در استان با اشاره به‌ضرورت قدردانی از کادر درمان و مدافعان در جبهه سلامت استان، اظهار داشت: در پیروی از پویش “درخت دوستی” بنشانیم امسال آئین درخت‌کاری به یاد مدافعان و شهدای سلامت استان برگزار می‌شود.

رئیس مجتمع پردیس علوم پزشکی استان قم توسعه مجتمع پردیس علوم پزشکی را به‌عنوان پروژه طولانی و بلندمدت معرفی کرده و افزود: بخش عمده این پروژه قسمت فضای سبز و زیباسازی درختکاری مجتمع است.

فاتح آینده مجتمع پردیس علوم پزشکی استان قم را تشریح کرد و گفت: مجتمع پردیس علوم پزشکی استان قم به‌زودی با حضور چندین هزار دانشجو مرکز تمام دانشکده‌ها خواهد شد.

وی وضعیت کنونی پردیس را موردتوجه قرارداد و بیان کرد: تعداد دو دانشکده در مجتمع پردیس دانشگاه علوم پزشکی مستقرشده که خدمات متنوعی به دانشجویان ارائه می‌دهد.

رئیس مجتمع پردیس علوم پزشکی استان قم در ادامه با تأکید بر ضرورت انجام آئین درختکاری در کلیه مناطق استان، ابراز کرد: تعداد یک هزار نهال در محوطه مجموعه در نظر گرفته‌شده که امروز در این مراسم تعداد ۴۰ نهال مثمر کاشته می‌شود.

رئیس مجتمع پردیس علوم پزشکی استان قم با تأکید بر زیباسازی چهره شهر، ابراز کرد: در کنار دیوار ورودی مجموعه نیز طرحی در حال اجرا بوده که با درختکاری دیوار کناری مجتمع، جلوه بصری پردیس را تقویت می‌کند.**