علیرضا قیطاسی، در پیامی درگذشت عالم پارسا و مجاهد، مرحوم آیت‌الله محمد محمدی ری شهری، نماینده ولی فقیه و تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را تسلیت گفت.متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیمانا لله و انا الیه راجعون درگذشت عالم پارسا و مجاهد خستگی ناپذیر حضرت آیت‌الله محمد محمدی ری شهری را […]

علیرضا قیطاسی، در پیامی درگذشت عالم پارسا و مجاهد، مرحوم آیت‌الله محمد محمدی ری شهری، نماینده ولی فقیه و تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم پارسا و مجاهد خستگی ناپذیر حضرت آیت‌الله محمد محمدی ری شهری را به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حوزه های علمیه، ارادتمندان و خاندان معظم ایشان تسلیت می‌گویم.
آن فقیه زاهد و عابد متخلق، در سراسر عمر شریف خود در زمره ارادتمندان وفادار به حضرت امام‌خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) قرار داشتند و در مسئولیت‌های مختلف منشاء خدمات ارزشمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند.
اینجانب به نمایندگی از اعضای هیئت مدیره و کارکنان بانک دی، ضمن عرض تسلیت این ضایعه به مقام معظم رهبری ،روحانیت معزز و حوزه‌های محترم علمیه، مردم بزرگوار ایران، شاگردان و ارادتمندان و بیت مکرم ایشان ، برای این فقیه گرانمایه رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.