بانک توسعه تعاون در توسعه اشتغال و رونق کسب و کار در شهرستان ابرکوه نقش آفرینی مطلوبی داشته است. به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان یزد،هفتمین نشست استانی مدیران دستگاه های عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد و میز ارتباطات مردمی این دستگاه ها با حضور مدیر […]

پرداخت بیش از 695 میلیارد ریال تسهیلات حمایتی با هدف توسعه شهرستان ابرکوه

بانک توسعه تعاون در توسعه اشتغال و رونق کسب و کار در شهرستان ابرکوه نقش آفرینی مطلوبی داشته است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان یزد،هفتمین نشست استانی مدیران دستگاه های عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد و میز ارتباطات مردمی این دستگاه ها با حضور مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان در شهرستان ابرکوه برگزار شد.

حمیدرضا حکمتی نیا در دیدار با فرماندار ابرکوه به نقش محوری بانک توسعه تعاون در رونق تولید و اشتغالزایی اشاره کرد و افزود: بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک دولتی با پرداخت تسهیلات به صنایع، بنگاه های تولیدی و کارآفرینان در توسعه اشتغالزایی شهرستان ابرکوه نقش آفرینی مطلوبی داشته است.

وی با اشاره به سیاست های دولت سیزدهم در توسعه اشتغال و رونق تولید تصریح کرد: از ابتدای استقرار دولت سیزدهم بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزائی در قالب تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، ایثارگران بنیاد شهید و تسهیلات فرزندآوری در شهرستان ابرکوه از جانب بانک توسعه تعاون پرداخت شده است.

حکمتی نیا افزود: حجم پرداخت تسهیلات حمایتی دولت در قالب اشتغال روستایی و بند الف تبصره ۱۸ در بخش های کشاورزی و صنعت در شهرستان ابرکوه بیش از ۶۹۵ میلیارد ریال بوده که سبب رشد و رونق کسب و کار در این شهرستان شده است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان یزد با اشاره به سفر هیات دولت به استان یزد، حجم تسهیلات پرداختی از محل مصوبات سفر در شهرستان ابرکوه توسط بانک توسعه تعاون را بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: حجم عمده ای از این تسهیلات در حوزه صنعت و کشاورزی شهرستان پرداخت شده که رونق اشتغال و توسعه شهرستان ابرکوه را به دنبال داشته است.

محمد هادی زارع زاده،فرماندار ابرکوه ضمن استقبال از حرکت ارزشمند مدیران دستگاه های عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در تشکیل میز خدمت شهرستان ابرکوه گفت: برپایی میز ارتباطات مردمی توسط مدیران دستگاه های عضو شورای هماهنگی در شهرستان ها باعث پیگیری و رفع بسیاری از مشکلات جامعه هدف می شود و با توجه به گستردگی خدمات این دستگاه ها، قطعاً گره از کار مردم شریف باز می شود.
زارع زاده استفاده از ظرفیت های موجود برارائه خدمات بهتر به مردم تاکید کرد و گفت: بانک توسعه تعاون در کمک به اشتغال شهرستان و رونق تولید قدم های بزرگی برداشته است.

گفتنی است،هفتمین نشست مدیران شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد با هدف خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان ابرکوه در این شهرستان تشکیل و سپس مدیران عضو این شورا با حضور در میعادگاه نماز جمعه این شهرستان در محل میز خدمت حضور یافته و به مشکلات مردم رسیدگی کردند.