مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران به دره خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه پنج نفر از سرنشینان این اتوبوس کشته و ۱۸ نفر مصدوم شدند.

سیدحسین احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین در گیلان اظهار کرد: اتوبوس حامل ۲۳ مسافر از شهر تبریز به سمت رشت در حال حرکت بود که حوالی ساعت چهار بامداد امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در جاده اردبیل-آستارا، گردنه حیران به داخل دره واژگون شد.

وی افزود: تیم‌های اورژانس ۱۱۵ بیمارستان شهید بهشتی آستارا به‌سرعت برای امدادرسانی به مصدومان به منطقه حیران اعزام شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا خاطرنشان کرد: در این حادثه بر اثر شدت جراحات وارده پنج نفر از سرنشینان اتوبوس در دم جان باختند و ۱۸ نفر مصدوم شدند.

احمدی تصریح کرد: شش نفر از مصدومان توسط تیم‌های اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی آستارا و ۱۲ مصدوم نیز به مراکز درمانی اردبیل منتقل شدند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر حال دو نفر از مصدومان مساعد نیست، یک نفر به اتاق عمل منتقل و یک نفر به رشت اعزام شده است و دو نفر نیز در بخش بیمارستان بستری هستند و حال عمومی آن‌ها خوب است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: در این حادثه تیم‌های اورژانس، ارتوپدی، جراحی و متخصصان بیهوشی به‌موقع وارد عمل شدند و رسیدگی به مصدومان همچنان در حال انجام است.