مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در نشستی با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک سرمایه به ظرفیت های بالای این بانک در ارائه خدمات مالی به فرهنگیان ارجمند اشاره نمود. به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، در نشستی که در تاریخ سوم اسفند ماه با حضور مدیران ارشد بانک سرمایه و […]

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در نشستی با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک سرمایه به ظرفیت های بالای این بانک در ارائه خدمات مالی به فرهنگیان ارجمند اشاره نمود.

به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، در نشستی که در تاریخ سوم اسفند ماه با حضور مدیران ارشد بانک سرمایه و موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان برگزار شد، فرج اله قدمی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره، به تشریح وضعیت بانک و برنامه های آتی آن پرداخت و سپس حاضران در این خصوص گفت و گو و تبادل نظر کردند.

گفتنی است مدیر عامل بانک سرمایه در سخنان خود به شفاف سازی صورت های مالی و انتشار منظم آنها بر روی سامانه کدال اشاره نمود و توضیحاتی در خصوص اقدامات حقوقی صورت گرفته جهت وصول مطالبات و همچنین تلاش های صورت گرفته در راستای بهبود و ارتقای جایگاه بانک سرمایه بیان کرد.

شایان ذکر است در این نشست جواد نوری، مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، نیز طی سخنانی بانک سرمایه را دارای ظرفیت مناسب برای ارائه خدمات مالی شایسته به فرهنگیان دانسته و تلاش های تیم مدیریتی خود را معطوف به قرار گرفتن بانک در وضعیتی هرچه کارآمدتر عنوان نمود.