تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۶     تعداد دفعات مشاهده ۱۱۱ بار     ساعت ۱۴:۲۰:۱۰     گروه خبری روابط عمومی مدیرعامل بانک رفاه کارگران به سوالات مشتریان پاسخ می دهد کد خبر: ۱۴۰۰۱۰۰۳۰ به مناسبت روز ملی ارتباطات و به منظور تکریم، افزایش رضایتمندی و تعامل مثبت و سازنده با مشتریان، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در گفت و گوی تلفنی به […]




تاریخ


۱۴۰۰/۰۲/۲۶


   


تعداد دفعات مشاهده


۱۱۱ بار


   



ساعت


۱۴:۲۰:۱۰


   



گروه خبری


روابط عمومی


مدیرعامل: بانک رفاه کارگران :سوالات  مشتریان: پاسخ :

کد خبر: ۱۴۰۰۱۰۰۳۰ 
به مناسبت روز ملی ارتباطات و به منظور تکریم، افزایش رضایتمندی و تعامل مثبت و سازنده با مشتریان، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در گفت و گوی تلفنی به سوالات مشتریان پاسخ می دهد.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی در آستانه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در یک گفت و گوی تلفنی در مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) این بانک به سوالات مشتریان در حوزه های مختلف خدمات بانکی پاسخ خواهد داد و آماده دریافت انتقادها، پیشنهادها و نظرات سازنده مشتریان است.
مشتریان گرامی که تمایل دارند مسائل و پرسش های خود را به شکل مستقیم با مدیرعامل بانک رفاه کارگران در میان بگذارند، می توانند روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ از طریق تماس با شماره ۸۵۲۵ -۰۲۱ و انتخاب کلید ۳ در این گفت و گوی تلفنی شرکت کنند.