ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری گفت: قاطعیت نیروهای مسلح ایران در عملیات وعده صادق بر همگان اثبات شد، همچنین نیروهای مسلح اثبات کردند زیر لوای ولایت شجاعانه ماموریت را به سرانجام رساندند.

به گزارش پردیسان آنلاین، امیر سرتیپ دوم ستاد سیاوش میهن‌دوست امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین‌_ در مراسم رژه روز ارتش در اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: ارتش پس از پیروزی انقلاب اسلامی به مقابله با کسانی که دنبال تجزیه ایران بودند شتافت و در ترکمن صحرا و کردستان حماسه‌ای جاودان از خود به یادگار گذاشت.

وی افزود: در روزهای ابتدایی انقلاب، دشمنان خارجی و برخی ساده‌لوح‌های داخلی زمزمه انحلال ارتش را مطرح کردند، در این هنگام امام خمینی (ره) با درایت کامل روز ۲۹ فروردین را روز بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران نام‌گذاری کردند و دستور دادند ارتشیان با تمام امکانات در این روز به رژه بپردازند.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: عملیات غرورآفرین وعده صادق که موجب شد آسیب‌پذیری رژیم صهیونیستی بر همه جهانیان مشخص شود، این عملیات در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود انجام شد. قاطعیت نیروهای مسلح ایران در عملیات وعده صادق بر همه اثبات شد، همچنین نیروهای مسلح اثبات کردند زیر لوای ولایت شجاعانه مأموریت را به سرانجام رساندند.

تکمیل می‌شود…