دروازه‌بان تیم هندبال سپاهان گفت: امسال سیاست باشگاه سپاهان مبنی بر جوان‌گرایی و بومی‌گرایی بوده است، امیدوارم در بازی با مس هواداران در سالن حاضر شوند و از تیم خود حمایت کنند.

فرهاد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین در خصوص شرایط این تیم اظهار کرد: هفته گذشته تیم نفت و گاز را شکست دادیم، این تیم بسیار جنگنده بازی کرد، در جدال رفت در گچساران بازی مساوی شد و یک امتیاز از دست دادیم. بنابراین پیروزی در این تقابل برای ما بسیار حیاتی بود، در طول بازی فشار زیادی به تیم ما وارد شد، اما در نهایت با تلاش بازیکنان به برتری دست پیدا کردیم.

وی افزود: روز شنبه با تیم مس کرمان بازی داریم، آن‌ها تمام ۱۶ بازی گذشته خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته و فاصله امتیازی با سایر رقبا ایجاد کرده‌اند.

دروازه‌بان تیم هندبال سپاهان تصریح کرد: سپاهان در دور رفت نیز در کرمان به‌رغم اینکه چند بازیکن محروم و مصدوم داشت، بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت و تا دقایق پایانی نیز از حریف جلو بود، اما با بدشانسی و اختلاف یک امتیاز نتیجه این تقابل را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: امیدواریم با تمرینات خوبی که در چند روز گذشته انجام دادیم، نتیجه خوبی کسب کنیم، دو امتیاز این تقابل برای ما بسیار مهم است تا بتوانیم جایگاه خوبی در پایان فصل کسب کنیم.

شفیعی خاطرنشان کرد: امسال سیاست باشگاه سپاهان مبنی بر جوان‌گرایی و بومی‌گرایی بوده است، امیدوارم در بازی با مس هواداران در سالن حاضر شوند و از تیم خود حمایت کنند، هندبال برای اصفهان و سپاهان است و سالن‌های هندبال همیشه باید پر از تماشاگر باشد.