مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت نوین آرین روز سه‌شنبه ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۹ با حضور اکثریت سهامداران، حسابرس و بازرس قانونی، اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل این شرکت برگزار شد. به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این مجمع گزارش عملکرد شرکت در سال مالی ۱۳۹۸ که ۱۰ ماه بود، قرائت […]

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پرداخت نوین آرین روز سه‌شنبه ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۹ با حضور اکثریت سهامداران، حسابرس و بازرس قانونی، اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این مجمع گزارش عملکرد شرکت در سال مالی ۱۳۹۸ که ۱۰ ماه بود، قرائت شد و سپس صورت‌های مالی این شرکت پس از قرائت توسط حسابرس و بازرس قانونی به تصویب رسید.
مدیرعامل شرکت پرداخت نوین آرین با ارائه گزارشی جامع از فعالیت‌های شرکت در سال گذشته، در خصوص فعالیت‌های محوری این شرکت گفت: بازاریابی و افزایش پایانه‌های فروش موثر با تراکنش بالا، ارائه خدمات نوین در حوزه پرداخت و اپلیکیشن «سان»، ارائه راهکار برای جذب مخاطب در پرداخت‌های الکترونیکی و موبایلی و تامین سرمایه از مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت پرداخت نوین آرین در سال مالی گذشته بوده است.
وحید حجتی درباره افزایش سود عملیاتی شرکت نیز گفت: سود شرکت پرداخت نوین آرین در حالی ۶۷ درصد رشد داشته است که عملا به دلیل تغییر سال مالی فقط ۱۰ ماه محاسبه‌شده است.
او در پایان اظهار امیدواری کرد که شرکت پرداخت نوین آرین در سال آینده بتواند همچنان در مسیر رو به رشد خود به حرکت صعودی خود ادامه دهد.