زنجان-معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان نسبت به رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله باکرونا در زنجان انتقاد کرد وگفت: زنجانی‌ها در رعایت بهداشت فردی و اجتماعی کوتاهی می‌کنند.

مشهود تقی لو در گفتگو با خبرنگار پردیسان آنلاین بر لزوم تقویت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان تاکید کرد و گفت: توجه به این مهم بسیار مهم و ضروری است.

وی نسبت به رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی در استان انتقاد کرد و ابراز داشت: متاسفانه زنجانی‌ها در رعایت بهداشت فردی و اجتماعی کوتاهی می‌کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از افزایش افراد مبتلا به ویروس کرونا در استان طی روزهای گذشته خبر داد و گفت: بستری‌های مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان هم روند صعودی دارد.

تقی لو با بیان اینکه مردم نسبت به تزریق واکسن یاد آور اهتمام جدی داشته باشند، تاکید کرد: تزریق واکسن کرونا در کاهش فوتی‌ها بسیار موثر است چرا که این مهم به عینه مشاهده شده است.

وی افزود: طی چند روز گذشته فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا هم در استان کاهش یافته است و امیدواریم با همراهی مردم شاهد ریشه کنی هر چه زودتر کرونا در استان باشیم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: تاکنون بیش از ۹۶ درصد زنجانی‌ها واکسن کرونا را دریافت کردند.