به گزارش روابط عمومی بانک سینا در ابتدای مراسم پس از انتخاب محمد نوین نماینده بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با آرای سهامداران حاضر به عنوان رئیس مجمع و همچنین هیأت رئیسه مجمع متشکل از آقایان هادی غنی پور نماینده بنیاد علوی، وحید پاافشار نماینده شرکت مادرتخصصی مالی و سرمایه گذاری سینا به عنوان ناظرین مجمع […]

به گزارش روابط عمومی بانک سینا در ابتدای مراسم پس از انتخاب محمد نوین نماینده بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با آرای سهامداران حاضر به عنوان رئیس مجمع و همچنین هیأت رئیسه مجمع متشکل از آقایان هادی غنی پور نماینده بنیاد علوی، وحید پاافشار نماینده شرکت مادرتخصصی مالی و سرمایه گذاری سینا به عنوان ناظرین مجمع و مجتبی دهقاندار به عنوان منشی مجمع، رسمیت جلسه اعلام و دستور جلسه جهت اتخاذ تصمیم قرائت شد. خانم یوسفی‌اصل به عنوان نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار نیز به صورت آنلاین در جلسه حضور داشت.
در ادامه، رئیس مجمع با بیان آنکه طی مکاتبه با بانک مرکزی تاییدیه های ۵ نفر از افراد پیشنهادی شامل آقایان دکتر سیدضیاء ایمانی، دکتر جعفر صفایی مزید، دکتر هادی آقابابایی، مهندس مجید هادی و مهدی رزمی دریافت شده است، از سهامداران رأی‌گیری به عمل آمد و این اشخاص به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره بانک سینا برای مدت ۲ سال انتخاب شدند.
در بخشی از مراسم مجمع، مدیرعامل بانک سینا ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران گفت: محور اصلی و پیشرانه نظام بانکی برای همه ذینفعان اعم از سهامداران، سپرده‌گذاران، مدیران و کارکنان، اعضای هیأت مدیره هستند. اگر یک بانک را به لحاظ شاخص های مالی و عملکردی و شفافیت در نظر بگیریم، همه حول محور راهبری و اعضای هیأت مدیره آن بانک قابل ارزیابی است.
دکتر ایمانی خاطرنشان کرد: عملکرد مطلوب بانک سینا در رشد شاخص ها و شفافیت امور طی فعالیت در نظام بانکی به خصوص در دوره هیأت مدیره قبلی، برگرفته از حضور این اساتید با تجربه و خوشنام نظام بانکی بوده که همدلی و همکاری این عزیزان در جهت پیشبرد اهداف بانک بسیار موثر بوده و در این مسیر عملکرد مطلوبی محقق شده است.
وی از زحمات آقایان مهندس پیشرو، دکتر دانیالی، مهندس نعمت اللهی، ساروخانی و تقدیری در مدت تصدی هیأت مدیره بانک سینا قدردانی و برای اعضای هیأت مدیره جدید آرزوی توفیق نمود.
همچنین جهت انتخاب اعضای علی‌البدل هیأت مدیره این بانک، پس از اخذ استعلام ها و تاییدیه های لازم متعاقباً با برگزاری مجمع فوق العاده اقدام خواهد شد.