رئیس هیئت اسکواش اصفهان گفت: کمیته مسابقات‌ در حال فراهم کردن شرایط لازم برای برگزاری مسابقات است، چرا که سال گذشته استان اصفهان به‌عنوان بهترین میزبان در رشته اسکواش انتخاب شد.

بهزاد نویدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین در خصوص اهداف سال گذشته هیئت اسکواش اصفهان اظهار کرد: در سال گذشته پایه فعالیتمان را استعدادیابی قرار دادیم که عملکرد موفقی را در این زمینه از خود به نمایش گذاشتیم. در بخش بانوان دو نفری که در این رشته استعداد داشتند را به تیم ملی معرفی کردیم، اما در کل چهار نفر از هیئت ما به تیم ملی دعوت شدند.

وی افزود: به دلیل هدف‌گذاری ما در حیطه استعدادیابی، در بخش بانوان مسابقه‌ای با حدود ۷۰ شرکت‌کننده از سراسر کشور برگزار کردیم و موفق شدیم نتایج بسیاری را به‌دست آوریم.

رئیس هیئت اسکواش اصفهان یادآور شد: در مرداد مسابقات قهرمانی کشور دختران کمتر از ۱۳ و ۱۵ سال، همچنین مسابقات «مستر» در بخش بانوان و آقایان در سطح کشور را در پیش داریم.

وی بیان کرد: در همین ابتدای سال از لحاظ سخت‌افزاری تعمیراتی در سالن اسکواشمان خواهیم داشت، در مقابل کمیته مسابقاتمان نیز در حال کسب آمادگی‌های لازم برای برگزاری مسابقات است، چرا که سال گذشته استان اصفهان به‌عنوان بهترین میزبان انتخاب شد.

نویدنیا تصریح کرد: سطح ورزشکاران استانمان خوب است، یک ورزشکار ملی‌پوش به نام محمد چنگانیان داریم که در مسابقات بین‌المللی «جونیور» قطر که طی چند روز آینده برگزار خواهد شد، شرکت خواهد کرد که ما توانسته‌ایم به وی برای حضور در این مسابقات کمک کنیم.