در هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، سرخابی‌های پایتخت از سد رقبا گذشتند و سپاهان و تراکتور نتایج ضعیفی را کسب کردند.

به گزارش پردیسان آنلاین، هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران در فصل بیست‌وسوم موسوم به جام خلیج‌فارس روز جمعه، بیست‌وچهارم فروردین با انجام هشت دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار شد. با نتایج رقم خورده در بازی‌ها، کورس قهرمانی تا حد زیادی دو اسبه شد. در حال حاضر استقلال و پرسپولیس با ۵۰ و ۴۹ امتیاز در رده اول و دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند و تراکتور و سپاهان در ادامه فرصت‌سوزی‌هایشان با ۴۰ و ۳۹ امتیاز در رده سوم و چهارم جای گرفتند. در پایین جدول هم نساجی و صنعت نفت با امتیاز برابر ۱۶ در رده پانزدهم و شانزدهم قرار گرفتند. فولاد و استقلال خوزستان هم با ۲۱ و ۱۹ امتیاز رده‌های سیزدهم و چهاردهم را به خود اختصاص دادند.

جنگ سرخابی‌ها برای قهرمانی جدی‌تر شد

شمس‌آذر قزوین ۱ – فولاد خوزستان ۰

تیم‌های فوتبال شمس‌آذر قزوین و فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست‌وسوم رقابت‌های فصل بیست‌وسوم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۰۰ در ورزشگاه سردار آزادگان و با قضاوت حسن اکرمی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین با یک گل از سد میهمان خود فولاد خوزستان عبور کرد.

برای تیم فوتبال شمس‌آذر این بازی را علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، محمدرضا رضایی، محمد پاپی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، امیرمسعود سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسائی، امیر شبانی و عیسی مرادی آغاز کردند، همچنین شهاب‌الدین گردان، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، موسی کولی بالی، محمد علی‌نژاد، محمدرضا غبیشاوی، شاهین توکلی، مجتبی نجاریان، ابراهیم حصار، علی شجاعی به‌همراه وحید حیدریه بازیکنان فولاد بودند.

جنگ سرخابی‌ها برای قهرمانی جدی‌تر شد

شمس‌آذر که در این بازی از امتیاز حضور هواداران نیز برخوردار بود بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۷ ضربه ایستگاهی برای این تیم به دست آمد که با دخالت گردان توپ به بیرون رفت؛ در ادامه و در دقیقه ۱۷ با ارسال از جناح راست، علی آزادمنش می‌توانست دروازه فولاد را باز کند، اما در کنترل توپ عاجز ماند و شانس را از دست داد.

اوج حملات شمس‌آذر روی دروازه فولاد به دقیقه ۲۵ برمی‌گردد که بازیکنان این تیم دو موقعیت متوالی روی دروازه حریف خود به وجود آوردند که ضربات بازیکنان این تیم به تور دروازه ننشست. بازیکنان شمس‌آذر در نیمه اول تشنه گلزنی بودند و در دقیقه ۳۵ با ارسال عیسی مرادی از سمت راست، توپ به مهدی محمدی رسید اما ضربه این بازیکن دقت کافی را نداشت و توپ به بیرون رفت.

جنگ سرخابی‌ها برای قهرمانی جدی‌تر شد

با شروع نیمه دوم و با وجود تغییر فولاد در فاز تهاجمی این شمس آذر بود که از همان شروع مسابقه فشار را روی دروازه فولاد زیاد و زیادتر کرد و با حمایت هوادارانش دروازه فولاد را آماج حملات پرشمارش کرد که خط دفاع میهمان به رهبری کولی بالی و البته گردان مقابل ارسال‌ها و ضربات نهایی تیم دقیقی ایستادگی کردند.

بالاخره در میانه نیمه دوم شمس‌آذر با رسیدن به یک پنالتی و گل به حق خود رسید و از حریف پیش افتاد. در کمال شگفتی شمس‌آذر بعد از این گل نیز از فشار حملاتش کم نکرد و حداقل چهار پنج موقعیت گلزنی دیگر خلق کرد تا در کمال استحقاق و شایستگی به این برد خانگی دست پیدا کند و بدون دادن حتی یک موقعیت گلزنی به حریفش به پیروزی برسد و ۳۱ امتیازی شود.

تراکتور تبریز ۱ – ذوب‌آهن اصفهان ۴

دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری چهار بر یک ذوب‌آهن به پایان رسید.

تراکتور که هفته گذشته در دقایق پایانی مقابل آلومینیوم اراک متوقف شده بود، برای ماندن در کورس قهرمانی به سه امتیاز این دیدار خانگی احتیاج داشت، در مقابل ذوب‌آهن از شرایط خوب نیم‌فصل اول فاصله گرفته بود و بعد از شکست دو بر صفر خانگی مقابل شمس‌آذر محمد ربیعی از سمت خود استعفا داد، اما مدیریت باشگاه با این استعفا مخالفت کرد.

جنگ سرخابی‌ها برای قهرمانی جدی‌تر شد

برخلاف جریان بازی این تیم ذوب‌آهن بود که موفق شد در دقیقه ۳۴ گل اول را به ثمر برساند. پاس در عرض امیرحسین جدی به محمدحسین اسلامی رسید و ضربه زمینی و محکم این بازیکن وارد دروازه پورحمیدی شد. شاگردان ربیعی در دقیقه ۵۷ موفق شدند اخلاف را به دو گل افزایش دهند. ضد حمله سریع ذوب‌آهن با پاس در عمق جواد محمدی به اسلامی همراه شد و این بازیکن در موقعیت تک به تک موفق شد در این دیدار دبل کند.

ذوب‌آهن به‌خوبی از آشفتگی بازیکنان تراکتور استفاده کرد و در دقیقه ۶۱ گل سوم را نیز وارد دروازه تراکتور کرد. ضربه بلند پارسا جعفری با اشتباه حسینی به جواد محمدی رسید و این بازیکن از خروج اشتباه پورحمیدی به خوبی استفاده کرد و برای سومین‌بار دروازه تراکتور را باز کرد.

جنگ سرخابی‌ها برای قهرمانی جدی‌تر شد

امیرحسین جدی موفق شد در دقیقه ۸۱ از پشت محوطه جریمه با یک ضربه تماشایی گل چهارم را به ثمر برساند تا کابوس تی‌تی‌ها در تبریز کامل شود و هواداران این تیم ورزشگاه را ترک کنند. مهدی عبدی در دقایق پایانی موفق شد از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌ها را جبران کند. با این نتیجه تراکتور ۴۰ امتیازی در رتبه سوم باقی ماند و در مقابل ذوب‌آهن با ۳۰ امتیاز در رتبه هشتم قرار گرفت.

صنعت‌مس رفسنجان ۲ – پیکان تهران ۲

در ادامه دیدارهای هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم از ساعت ۱۷:۳۰، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران در ورزشگاه شهدای مس به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی دو بر دو تمام شد.

بازیکنان پیکان بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۶ روی نفوذ سامان نریمان جهان او با پاسی، توپ را به حامد پاکدل رساند، اما این بازیکن قدر موقعیت به دست آمده را ندانست و حامد لک بدون هیچ مشکلی ضربه پاکدل را مهار کرد.

جنگ سرخابی‌ها برای قهرمانی جدی‌تر شد

در دقیقه ۲۳ ضربه آزاد برای پیکان شکل گرفت و فرشید اسماعیلی توپ را به سمت دروازه مس ارسال کرد که با ضربه سر علی قربانی همراه شد و این بازیکن توانست گل اول بازی را برای پیکان به ثمر برساند. پس از گلزنی پیکان، فشار حملات مس افزایش یافت و در دقیقه ۳۲ ضربه محبی درون محوطه جریمه پس از برخورد با پای مدافع پیکان به‌راحتی در اختیار ناصری قرار گرفت.

بازیکنان تیم مس برای جبران گل خورده وارد زمین شدند و در دقیقه ۴۷، محمدمهدی محبی با پاس رو به جلوی علی عدنان وارد محوطه جریمه شد و موفق شد با ضربه‌ای دقیق توپ را به درستی از بالای دستان ناصری عبور دهد و گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه ۷۴ بازیکنان پیکان از سمت چپ به سمت دروازه مس حمله‌ور شدند و بازیکن پیکان در حالی که قصد داشت توپ را به سمت دروازه مس ارسال کند، توپ به رامتین سلیمان‌زاده برخورد کرد و راهی دروازه شد تا حساب کار دو بر یک به سود پیکان شود.

جنگ سرخابی‌ها برای قهرمانی جدی‌تر شد

پس از گل دوم پیکان، بازیکنان مس حمله‌ای را به سمت دروازه پیکان حمله‌ور شدند و روی پاس سجاد شهباززاده توپ به محمدمهدی محبی رسید و این بازیکن توانست در دقیقه ۷۷ گل تساوی را برای مس به ثمر برساند. مسی‌ها تلاش زیادی برای به رسیدن به گل سوم انجام دادند، اما توپ‌های آن‌ها راهی به سمت دروازه پیکان نداشت.

تیم مس با این نتیجه به روند نباختن خود در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر ادامه داد. با این نتیجه شاگردان محرم نویدکیا ششمین تساوی خود در هشتمین بازی پس از روی کار آمدن این مربی را رقم زدند تا همچنان با او بدون باخت بمانند و با ۲۷ امتیاز در رتبه دهم باقی ماندند.

سپاهان اصفهان ۰ – نساجی مازندران ۰

تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و نساجی مازندران در هفته بیست و سوم لیگ برتر روز جمعه از ساعت ۱۷:۵۰ در ورزشگاه نقش‌جهان با قضاوت یاسر همرنگ به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

شاگردان ژوزه مورایس در سپاهان پس چند هفته ناکامی که منجر به از دست رفتن فرصت‌های این تیم برای صدرنشینی شد در آخرین دیدار خود به مصاف صنعت‌نفت رفتند و با نتیجه دو بر یک شکست خوردند و در سوی دیگر میدان هم نساجی روزهای خوبی را با سرمربی جدید خود یعنی ساکت الهامی پشت سر نمی‌گذارد و در آخرین دیدار خود با نتیجه یک بر صفر برابر ملوان تن به شکست داد.

جنگ سرخابی‌ها برای قهرمانی جدی‌تر شد

هر دو تیم امیدوار بودند با کسب نتیجه مطلوب در این بازی از بحران فرار کنند. در نیمه اول این دیدار در حالی که زردپوشان اصفهانی مالکیت توپ را در اختیار گرفتند، اما بازیکنان نساجی به واسطه دفاع منسجمشان فرصتی برای گلزنی در اختیار حریف قرار ندادند و تلاش سپاهانی‌ها برای نزدیک شدن به دروازه نساجی بی‌ثمر بود تا نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم این مسابقه هم در حالی آغاز شد که به نظر می‌رسید تیم نساجی قصد دارد همین یک امتیاز را با خود به مازندران ببرد. سپاهان هم که به ۳ امتیاز این دیدار نیاز مبردم دارد نتوانست همچون نیمه اول فرصت خاصی روی دروازه حریف خلق کند.

جنگ سرخابی‌ها برای قهرمانی جدی‌تر شد

در دقیقه ۸۶ و در یکی از تک موقعیت‌هایی که نساجی خلق کرد این تیم فرصت داشت از روی ضربه کرنر به گل برسد، اما ضربه سر بازیکن این تیم با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت تا این دیدار در نهایت با تساوی صفر به صفر به پایان برسد. در دقایق پایانی نیمه دوم تماشاگران سپاهانی علیه ژوزه مورایس شعار «حیا کن رها کن» سر دادند و خواستار برکناری او شدند. در جدول رده‌بندی لیگ برتر، نساجی با ۱۶ امتیاز قعرنشین است و سپاهان هم با ۳۹ امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

آلومینیوم اراک ۰ – استقلال تهران ۱

دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و استقلال تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر بیست و سوم از ساعت ۱۸ روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با قضاوت رضا عادل برگزار شد که نیمه اول این دیدار با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان به پایان رسید.

استقلال که در دیدار برابر مس رفسنجان هم نشان داده بود برای انجام بازی هجومی مهره‌ها و ابزارهای لازم را در اختیار دارد، در این دیدار هم دقایق ابتدایی را با چند حمله روی دروازه میزبان شروع کرد و تا آستانه باز کردن دروازه آلومینیوم پیش رفت اما کم دقتی در زدن ضربات آخر اجازه رسیدن به گل را نداد. با این حال شاگردان نکونام در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی تیم برتر میدان بودند.

جنگ سرخابی‌ها برای قهرمانی جدی‌تر شد

جواد نکونام که در اکثر بازی‌های استقلال خارج از محوطه در نظر گرفته شده برای مربیان حضور دارد و معمولاً به داور هم معترض هست، در دقیقه ۲۷ این دیدار هم عادتش را ترک نکرد و پس از اعتراضی که به تصمیم داور داشت از او کارت زرد گرفت تا وضعیتش برای ادامه بازی با استرس همراه شود.

در حالی که استقلال موقعیت‌هایی را برای باز کردن دروازه آلومینیوم به دست آورده بود، ایمان سلیمی مدافع پیش‌تاخته این تیم خطرناک‌ترین بازیکن بود و چندین بار به سمت دروازه حریف ضربه زد که مهم‌ترین آن در دقیقه ۳۱ با ضربه سر به تیر افقی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

جنگ سرخابی‌ها برای قهرمانی جدی‌تر شد

در وقت‌های اضافه نیمه اول یک ارسال از جناح چپ بلانکو را در موقعیت ضربه قرار داد که این بازیکن آرژانتینی با سر توپ را به سمت دروازه زد و توپ از خط دروازه عبور کرد، اما دروازه‌بان آلومینیوم توپ را برگشت داد اما داور اعلام گل کرد. این صحنه با اعتراض تیم میزبان همراه بود که اعتقاد داشتند توپ گل نشده است.

استقلال‌صنعتی خوزستان ۲ – صنعت‌نفت آبادان ۱

تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و صنعت‌نفت آبادان در ورزشگاه غدیر اهواز و با قضاوت بیژن حیدری به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری دو بر یک استقلال خوزستان به پایان رسید.

در دقیقه ۱۸، در میان تعلل مدافعان صنعت نفت، پرواز عثمان اندونگ در محوطه جریمه با ضربه سر این بازیکن همراه شد تا ارسال زیبای روبرتو را با این گل قدردانی کند. در دقیقه ۴۲ و پس از خطایی که روبرتو روی مدافع پیش‌تاخته صنعت نفت اعلام شد، ریکانی پشت توپ ایستاد و توانست به سادگی دروازه این تیم را باز کند.

جنگ سرخابی‌ها برای قهرمانی جدی‌تر شد

بازی در پایان نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در نیمه دوم و به ترتیب در دقایق ۶۲ و ۸۵، علی یوسف از صنعت نفت و آسو رستم از استقلال دو مرتبه تیرک دروازه‌ها را به لرزه در آوردند اما هیچ‌کدام از توپ‌ها راهی به سمت تور دروازه نیافت.

در دقیقه ۱+۹۰ از سمت چپ توپ به سمت دروازه نفت ارسال شد که ابتدا با ضربه سر جواد آقایی‌پور همراه شد و در آستانه دروازه آسو رستم به توپ ضربه زد تا حساب کار دو بر یک به سود استقلال شود. با این پیروزی شمار امتیازات استقلال خوزستان به عدد ۱۹ رسید و صنعت نفت هم در شرایط کنونی، همچنان با ۱۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول ایستاده‌اند تا خطر سقوط را احساس کنند.

جنگ سرخابی‌ها برای قهرمانی جدی‌تر شد

بازی شش امتیازی بین تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و صنعت‌نفت آبادان که هر دو برای بقا می‌جنگند با گل دقایق پایانی آسو رستم به نفع استقلال خوزستان به پایان رسید تا آن‌ها فاصله‌ای سه امتیازی بین خودشان و صنعت‌نفت آبادان و نساجی در جدول ایجاد کنند.

هوادار تهران ۱ – گل‌گهر سیرجان ۰

تیم‌های فوتبال هوادار تهران و گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، از ساعت ۱۸:۰۰ و در ورزشگاه پاس‌قوامین با قضاوت شبیر بهروزی روبه‌روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود هوادار تهران به پایان رسید.

علیرضا حقیقی، امین پورعلی، مجتبی لطفی، مرتضی منصوری، مهدی عبدی (از دقیقه ۸۲- صائب محبی)، محسن سفیدچقایی (از دقیقه ۷۱- بابک مرادی)، مهدی گودرزی (از دقیقه ۸۸- فرهاد زاوشی)، محمد عباسی، داریوش شجاعیان (از دقیقه ۷۱- محمد چهارمحالی)، امین قاسمی‌نژاد و یونس شاکری (از دقیقه ۸۲- امیرحسین بهادر) بازیکنان هوادار تهران در این بازی بودند.

جنگ سرخابی‌ها برای قهرمانی جدی‌تر شد

برای گل‌گهر سیرجان هم محمدرضا اخباری، سیدابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا آرتا، بهنام برزای، علیرضا کوشکی، عباس شرفی (از دقیقه ۵۸- امیررضا اسلام‌طلب)، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، قائم اسلامی‌خواه و بایناما (از دقیقه ۷۸- پوریا لطیفی‌فر) مقابل بنفش‌پوشان پایتخت بازی کردند.

گل‌گهری‌ها که هفته گذشته از پرسپولیس شکست خورده بودند در پی کسب امتیاز از تهران بودند، اما به سد محکمی برخورد کردند. نیمه اول با شروع خوب هوادار شروع شد و در دقیقه ۱۱ ضربه سر امین قاسمی نژاد به شکل خطرناکی از کنار دروازه گل‌گهر به بیرون رفت.

در ادامه و در دقیقه ۱۸ بازیکنان گل گهر موقعیتی را روی دروازه هوادار ایجاد کردند که در دو فرصت علیرضا حقیقی موفق شد ضربات روبرتو تورس و سعید سحرخیزان را مهار کند. در دقیقه ۲۴ و روی ضدحمله خطرناک هوادار، امین قاسمی نژاد صاحب توپ شد و با پاس یونس شاکری، داریوش شجاعیان توپ را به تور دروازه چسباند تا هوادار به گل اول بازی دست پیدا کند.

جنگ سرخابی‌ها برای قهرمانی جدی‌تر شد

در نهایت این بازی در نیمه اول با پیروزی یک بر صفر به سود هوادار به پایان رسید. تلاش‌های گل‌گهر در طول بازی برای جبران گل خورده ثمری نداشت و البته بنفش‌پوشان نیز موقعیت خوب دیگری نیز داشتند اما در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود هوادار به پایان رسید.

مسعود شجاعی که با هوادار نتایج قابل قبول و خوبی را کسب کرده، پس از دو تساوی مقابل آلومینیوم و فولاد به پیروزی ارزشمندی مقابل گل گهر سیرجان دست پیدا کرد. هوادار که پس از پنج هفته ناکامی در کسب سه امتیاز بالاخره رنگ برد را دید، ۲۴ امتیازی شد و در رده یازدهم جدول ایستاد. گل‌گهر سیرجان نیز با قبول ششمین باخت این فصل در رده ششم جدول قرار گرفت.

پرسپولیس تهران ۱ – ملوان بندرانزلی ۰

آخرین دیدار از هفته بیست‌وسوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۲۰ روز جمعه بین تیم‌های پرسپولیس و ملوان بندرانزلی به قضاوت پیام حیدری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

شاگردان اوسمار که در حضور تماشاگران خود گام در میدان گذاشته بودند طبق پیش‌بینی‌ها کار را هجومی آغاز کردند و حملاتی را روی دروازه انزلی‌چی‌ها پی‌ریزی کردند تا خیلی زود به گل برسند و اجازه شکل‌گیری به تیم مهدی تارتار را ندهند، اما دفاع کم اشتباه ملوان این اجازه را به آن‌ها نداد.

جنگ سرخابی‌ها برای قهرمانی جدی‌تر شد

روند بازی در دقایق میانی نیمه اول متعادل و همراه با پاس‌های پرتعداد بازیکنان دو تیم بود اما موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها ایجاد نشد. در دقیقه ۲۳ پاس اشتباه گولسیانی دروازه پرسپولیس را با خطر مواجه کرد، اما قبل از بازیکنان ملوان این رفیعی بود که به توپ رسید و آن را دور کرد.

در دقیقه ۲۵ پرسپولیسی‌ها که از سوی بازیکنان ملوان تحت پرس شدید قرار گرفته بودند، با حرکت تکنیکی سروش رفیعی از این پرس خارج شدند و در یک ضد حمله توپ را به ترابی رساندند که این بازیکن با حرکتی چند متری یک موقعیت خوب را ایجاد کرد، اما ضربه عالیشاه به پای مدافع ملوان برخورد کرد و ثمری برای سرخ‌ها نداشت. چند دقیقه بعد تکرار این موقعیت بازهم برای پرسپولیس گل به همراه نداشت.

سرخ‌پوشان پرسپولیس که برای خروج از زیر فشار تماشاگران به یک گل نیاز داشت در همان شروع نیمه دوم به آن رسید. ارسال امید عالیشاه از جناح راست با ضربه سر عیسی آل‌کثیر همراه شد تا دروازه ملوان باز شود. این گل در شرایطی به ثمر رسید که ملوانی‌ها اعتقاد داشتند مهاجم سرخپوشان در موقعیت آفساید قرار داشته است.

جنگ سرخابی‌ها برای قهرمانی جدی‌تر شد

سرمربی پرسپولیس که اهمیت سه امتیاز دیدار با ملوان را می‌دانست و در این دیدار از روی سکوها تیمش را هدایت می‌کرد، در دقایق پایانی دو تعویضی را انجام داد که بتوانند شرایط تیمش را بهتر کنند. وحید امیری و سعید صادقی به جای ترابی و آل‌کثیر وارد زمین شدند و دقایقی بعد هم علی نعمتی و سینا اسدبیگی وارد زمین شد تا سرخ‌پوشان بتوانند سه امتیاز را حفظ کنند.

سرخ‌پوشان پایتخت که به سه امتیاز حیاتی این دیدار نیاز داشتند، با پیروزی برابر ملوان ۴۹ امتیازی شدند و با یک امتیاز فاصله نسبت به استقلال در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. ملوان هم که در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانست به رده سوم جدول صعود کند، ۳۸ امتیازی باقی‌ماند و در رده پنجم ایستاد.