به گزارش صبح چهارشنبه پردیسان آنلاین، در بیانیه جامعه مدرسین  آمده است: ملت ایران با این حرکت به مزدوران داخلی نیز فهماند که آب در هاون می‌کوبند. بیانیه حاکیست: اقتصاد، فرهنگ و موضوعات بسیار دیگر در این کشور از سوی استکبار مورد هجمه قرار گرفته و غفلت می‌تواند انقلاب اسلامی را با چالش‌های بیشتری روبه‌رو کند، بر این […]

به گزارش صبح چهارشنبه پردیسان آنلاین، در بیانیه جامعه مدرسین  آمده است: ملت ایران با این حرکت به مزدوران داخلی نیز فهماند که آب در هاون می‌کوبند.

بیانیه حاکیست: اقتصاد، فرهنگ و موضوعات بسیار دیگر در این کشور از سوی استکبار مورد هجمه قرار گرفته و غفلت می‌تواند انقلاب اسلامی را با چالش‌های بیشتری روبه‌رو کند، بر این اساس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با پاسداشت یوم‌الله ۹ دی که امسال با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا آن اسوه بصیرت و ولایتمداری مقارن می‌باشد، بر نکته‌های زیر تاکید می‌ورزد:

در ادامه بیانیه آمده است: عزت و عظمت ایران اسلامی مرهون ایمان، بصیرت دینی و مجاهده انقلابی مردم شریف‌مان است، می‌توان با تقویت و عمق بخشیدن به آن‌ها و با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب محاصره دشمن را شکسته و به اهداف عالیه انقلاب نائل شد.

جامعه مدرسین خاطرنشان کرده است: اکنون که اقدامات و تلاش‌های دلسوزانه مسئولان دولت، امید را به مردم بازگردانده است، لازم است مسئولان این امید و همراهی مردمی را پاس بدارند و با بررسی و تحلیل حربه‌های مختلف دشمن از جمله تحریم، راه خنثی‌سازی آن‌ها را با تدبیر و عقلانیت مدنظر و مورد عمل قرار داده و با تلاش مضاعف مردم عزیزمان را از سختی‌ها و مشکلات معیشتی خارج کنند.

در ادامه تاکید شده است: موضوع وحدت بین قوای سه‌گانه شامل دولت، مجلس و قوه قضائیه در کنار اصلاح ساختارها و رفع موانع تحقق عدالت اجتماعی، می‌تواند بسترهای خدمت‌رسانی به مردم را گسترش داده و بیش از پیش شادابی و امید را به روح جامعه تزریق کند.

یادآور شده است: دشمن که از استقامت مردم انقلابی ایران خشمگین است، سعی دارد علاوه بر توطئه‌های اقتصادی، با هجمه‌ تبلیغاتی، دین و ارزش‌های اسلامی را در جامعه کمرنگ کند، لازم است نخبگان، فضلای گرانقدر و کسانی که توان دارند در مسیر جهاد تبیین و روشنگری با قدرت ورود پیدا کنند و نگذارند امواج فتنه، مردم را به سستی و ریزش بکشاند.

بیانیه حاکیست: شرط رسیدن به قله‌های پیشرفت و سعادت، انقلابی ماندن و حرکت در خط ولایت است، باید بصیرت خود را حفظ کنیم و بدانیم این پرچم را به فقط کسانی به دوش می کشند که اهل بصیرت و استقامت و دانای به موارد حق باشند. /