دبیر هیئت ورزش‌های روستایی و بومی محلی استان اصفهان از تجهیز و بهره‌برداری از ۲۳ خانه ورزش روستایی جدید تا پایان فروردین خبر داد.

علی صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین اظهار کرد: هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های محلی استان اصفهان از سوم فروردین فعالیت خود را آغاز کرد و در پارک ناژوان، غدیر و پارک فدک برنامه‌های ویژه‌ای برای مسافران نوروزی برگزار شد. این برنامه‌ها شامل آموزش بازی‌های بومی و محلی به مسافران نوروزی، برگزاری بازی‌های محلی، اجرای موسیقی محلی، ارائه لباس‌های بومی و محلی همچنین عرضه صنایع دستی روستاییان به مسافران نوروزی بود.

وی افزود: در کنار برنامه‌های عید نوروز مسابقات بازی‌های محلی تحت عنوان جام رمضان در همه روستاهای استان برگزاری شد. این مسابقات در سالن‌های سرپوشیده و خانه‌های ورزش روستاها در رشته‌های شطرنج، پینگ‌پنگ، تکواندو، فوتسال و والیبال پیگیری شد. مسابقات فینال و رده‌بندی رشته‌های فوتسال و والیبال در حال برگزاری است و پس از آن ارائه تقویم ورزشی هیئت استان را خواهیم داشت.

صفایی تاکید کرد: در دستور کار تهیه و تجهیز ۲۳ خانه ورزش روستایی جدید تا پایان فروردین قرار دارد تا این تعداد خانه روستایی به ۶۷۰ خانه روستای قبل اضافه شود.

تجهیز ۲۳ خانه ورزش روستایی جدید تا پایان فروردین