به گزارش پردیسان آنلاین، سیدابوالفضل میریک امامی با اشاره به وضعیت پروژه تقاطع سه سطحه ولی‌عصر(عج) اظهار داشت: این پروژه پنجشنبه به‌صورت کامل و با حضور وزیر کشور و شهردار قم افتتاح می‌شود.وی طول پل اصلی تقاطع سه سطحه ولی‌عصر (عج) را ۵۲۰ متر اعلام کرد و افزود: طول پل رمپی این پروژه ۶۶۰ متر […]

به گزارش پردیسان آنلاین، سیدابوالفضل میریک امامی با اشاره به وضعیت پروژه تقاطع سه سطحه ولی‌عصر(عج) اظهار داشت: این پروژه پنجشنبه به‌صورت کامل و با حضور وزیر کشور و شهردار قم افتتاح می‌شود.
وی طول پل اصلی تقاطع سه سطحه ولی‌عصر (عج) را ۵۲۰ متر اعلام کرد و افزود: طول پل رمپی این پروژه ۶۶۰ متر بوده و اعتبار اختصاص داده‌شده به آن عددی بالغ‌بر ۴۸۰ میلیارد ریال است.
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با بیان اینکه این تقاطع بلوار شهید کبیری را به اتوبان امام علی(ع) متصل می‌کند، تصریح کرد: با اجرای این پروژه علاوه بر کاهش بار ترافیکی شاهد کاهش چشمگیر تصادفات و سوانح رانندگی در میدان ولی‌عصر(عج) خواهیم بود.
وی نحوه هدایت مسیر در این تقاطع را تشریح و بیان کرد: این تقاطع در سه سطح اجراشده که در سطح صفر میدان قرار داشته و پل اصلی، بلوار کبیری را به اتوبان امام علی(ع) و برعکس متصل کرده و پل رمپی اتوبان امام علی(ع) را به بلوار خلیج‌فارس متصل می‌کند.**