چهارشنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ ۱۶:۳۲ ۲۴ طبقه بندی: استانی چچ به گزارش پردیسان آنلاین به نقل ازروابط عمومی بانک توسعه تعاون،در این نمایشگاه که با مشارکت و حضور بانک توسعه تعاون استان زنجان برگزار، مجموعه ای از محصولات تولیدی و مصنوعات متنوع شرکت های تعاونی استان به نمایش و فروش گذاشته شد . در بازدید […]


چهارشنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۱

۱۶:۳۲

۲۴

طبقه بندی:
استانی

چچ

به گزارش پردیسان آنلاین به نقل ازروابط عمومی بانک توسعه تعاون،در این نمایشگاه که با مشارکت و حضور بانک توسعه تعاون استان زنجان برگزار، مجموعه ای از محصولات تولیدی و مصنوعات متنوع شرکت های تعاونی استان به نمایش و فروش گذاشته شد .

در بازدید مسعود کردستانی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان از نمایشگاه تعاون که با حضور طیب جعفری مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفت ، کردستانی ضمن تبریک هفته تعاون به شرکت کنندگان ، از نزدیک با غرفه داران نمایشگاه دیدار و از کم و کیف وضعیت بازار ، تولید ، عرضه و تقاضای محصولات با آنان گفتگو و از میزان و نحوه تعامل آنان با شعب بانک توسعه تعاون استان مطلع شد و دستورات لازم را در راستای حل مسائل و مشکلات موجود صادر کرد .

مدیر شعب استان زنجان گفت:این افتخار نصیب ما شده است که در بانکی خدمت رسانی کنیم که با استعانت از خداوند متعال بتوانیم در عمل به تفسیر آیه مبارکه و تعاونو علی البر و التقوی کوشا بوده و وقت خود را در ارائه هر چه بهتر و بیشتر خدمت به تعاونگران عزیز سپری نماییم .

وی افزود:بانک توسعه تعاون این آمادگی را دارد که با ارائه انواع خدمات مدرن بانکی در کنار سایر ارگان های زیرمجموعه وزارت تعاون در امر آبادانی و رونق تولید استان بکوشد .