سعیدمعادی معاون امور استانها و بازاریابی به همراه احمدمحمدی مدیرامور استانها و شعب بانک توسعه تعاون از سه کارخانه مولتی کافی، پودر شیر و صنایع سیم و کابل مشهد بازدید به عمل آوردند. گفتنی است در این دیدار معاون امور استانها و بازاریابی بعد از دریافت گزارش فعالیت مجموعه مولتی کافی ضمن ابراز خوشحالی و […]

بازدید معاون امور استانها و بازاریابی از بزرگترین تولید کننده قهوه فوری در خاورمیانه

سعیدمعادی معاون امور استانها و بازاریابی به همراه احمدمحمدی مدیرامور استانها و شعب بانک توسعه تعاون از سه کارخانه مولتی کافی، پودر شیر و صنایع سیم و کابل مشهد بازدید به عمل آوردند.

گفتنی است در این دیدار معاون امور استانها و بازاریابی بعد از دریافت گزارش فعالیت مجموعه مولتی کافی ضمن ابراز خوشحالی و رضایت از همکاری های فی مابین بعد از دریافت درخواست های مدیریت مجموعه، دستوراتی را صادر کردند و مقرر شد مدیریت شعب استان خراسان رضوی در بحث ارزی به مجموعه کمک کرده و همچنین حدود اختیارات استان برای ارائه تسهیلات افزایش یابد. شرکت هم متعهد شد نسبت به معرفی شرکت های مرتبط با مجموعه و تشویقشان نسبت به همکاری با بانک اقدامات لازم را انجام دهد.

شایان ذکر است در این دیدار یونس کلانتری رییس اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار به همراه مهدی امین بیدختی مدیریت شعب استان خراسان رضوی هم حضور داشتند.

صنایع قهوه پارت سازان با استفاده از تکنولوژی انحصاری، به عنوان تنها کارخانه تولیدکننده قهوه فوری در ایران و بزرگترین تولید کننده در سطح خاورمیانه، از سال ۱۳۸۴ نصب ماشین آلات خود را آغاز و پس از اتمام تولید آزمایشی در سال ۱۳۸۷، از ابتدای سال ۱۳۸۸تولید انبوه و صادرات محصولات را در سرلوحه کار خویش قرار داده است.

بازدید از کارخانه پودر شیر مشهد

بازدید از بزرگترین و مجهزترین کارخانه تولید پودر شیر در خاورمیانه هم از دیگر برنامه های معاون امور استانها و بازاریابی بود.بعد از بازدید از قسمتهای مختلف این کارخانه مجهز و منحصر به فرد جلسه ای با حضور مدیریت مجموعه تشکیل و درخواست های مجموعه مزبور دریافت و بر تعامل و همکاری بیشتر تاکید شد.

شرکت صنایع پودر شیر مشهد در سال ۱۳۸۱ به عنوان بزرگترین و مجهزترین کارخانه تولید پودر شیر برای شیرخواران در خاورمیانه، با ظرفیت تولید ۱۶۰۰۰ تن در سال، فعالیت خود را آغاز نموده است. در سال ۱۳۸۷ شرکت صنایع پودر شیر مشهد و شرکت فرانسوی دنون نوتریشیا اقدام به سرمایه‌گذاری مشترک نمودند و تحت نام نوتریشیا اِم اِم پی به فعالیت خود ادامه دادند. از آن پس محصولات این شرکت با برندهای جهانی آپتامیل و ببلاک روانه بازار گردید.

بازدید از سیم و کابل مشهد

بازدید از کارخانه سیم و کابل مشهد بخشی از برنامه های حضور معاون امور استانها و بازاریابی در مشهد بود.

سعید معادی در این بازدید گفت: بعد از تحریم ها ایران به صورت جدی به دنبال بی اثر کردن تحریم ها رفت از این رو مس جایگزین آلترناتیوی به نام نفت شد.

معاون امو راستانها با بیان اینکه بخشی از نفت ما خریداری نشد و روی کشتی ها باقی ماند در تحریمها اما اشتهای زیادی برای خرید مس از سوی عراق و ترکیه و حتی آمریکا وجود دارد.

وی ضمن ابراز خوشحالی از طرح توسعه کارخانه سیم و کابل مشهد در این شرایط رکود اقتصادی ، آن را نشانه داشتن بازار دانست.

معاون امور استانها در پایان سخنانش خواستار منطقی شدن سطح مراوده مجموعه سیم و کابل مشهد با بانک توسعه تعاون شد و پیشنهاداتی در حوزه LC، خرید دین، صدور ضمانت نامه به مجموعه ارائه کرده و خواستار شکل گرفتن چرخه خلق ارزش با مجموعه سیم و کابل مشهد شدند.