بانک توسعه تعاون در استان خراسان جنوبی تا پایان تیرماه سال جاری به ۳۸۵ طرح حمایت از اشتغال پایدار روستایی و عشایری تسهیلات پرداخت کرده است. به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی، اطلاعات سامانه کارا نشان می‌دهد که تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در سرفصل طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری […]

ایجاد اشتغال برای 1330 نفر در مناطق روستایی و عشایری خراسان جنوبی با تسهیلات بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون در استان خراسان جنوبی تا پایان تیرماه سال جاری به ۳۸۵ طرح حمایت از اشتغال پایدار روستایی و عشایری تسهیلات پرداخت کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی، اطلاعات سامانه کارا نشان می‌دهد که تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در سرفصل طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری یک هزار و ۳۳۰ شغل در سراسر استان ایجاد کرده است.

بانک توسعه تعاون به‌عنوان نهاد مالی توسعه‌ای و به‌عنوان بانک عامل در این طرح بزرگ ملی توانسته است به ۳۸۵ طرح در شهرهای استان خراسان جنوبی تسهیلات اشتغال پایدار را تخصیص دهد.

شعبه قاین با ۱۲۳ طرح، طبس با ۵۶، و شعبه بیرجند با ۴۳ طرح در رتبه‌های اول تا سوم تعداد طرح‌های پرداختی در این طرح ملی قرار دارند.

اطلاعات سامانه کارا نشان می‌دهد، شعبه طبس با ۳۰۰ اشتغال ایجاد شده در رتبه اول، شعبه بیرجند با ۲۷۸ و بشرویه با ۲۰۹ اشتغال جدید در رتبه دوم و سوم اشتغال‌زایی قرار دارند.

همچنین شعبه بشرویه با پرداخت ۲۱۷ میلیارد ریال، بیرجند با ۱۸۴، و طبس با ۱۴۷ میلیارد ریال در رتبه‌های اول تا سوم میزان پرداخت تسهیلات قرار دارند.

از ابتدای اجرای طرح ملی حمایت از اشتغال پایدار روستایی و عشایری، بانک توسعه تعاون به‌عنوان بانک عامل این طرح اقدامات و فعالیت‌های اثرگذاری در این استان انجام داده است.

گفتنی است بانک توسعه تعاون در کنار دو بانک و صندوق کارآفرینی وظیفه پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری را بر عهده دارد. این طرح بزرگ ملی از سال ۱۳۹۷ به‌طور رسمی آغاز شده است.