به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی، مجتبی شکوری با اشاره به افزایش مصرف گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در استان افزود: در هشت ماه گذشته، ۷۰ میلیون و ۱۸۰ هزار مترمکعب سی‌ان‌جی در سطح منطقه مصرف‌ شده که از این مقدار، ۹ میلیون و ۶۴۶ هزار مترمکعب […]

به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی، مجتبی شکوری با اشاره به افزایش مصرف گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در استان افزود: در هشت ماه گذشته، ۷۰ میلیون و ۱۸۰ هزار مترمکعب سی‌ان‌جی در سطح منطقه مصرف‌ شده که از این مقدار، ۹ میلیون و ۶۴۶ هزار مترمکعب آن مربوط به آبان‌ماه است و نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۱۶ درصدی سی‌ان‌جی را در سطح استان شاهد هستیم.

وی تأکید کرد: با مصرف این مقدار گاز طبیعی از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه، ۷۷ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه‌جویی شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: در مدت یادشده به‌طور میانگین روزانه ۲۹۰ هزار مترمکعب سوخت پاک در جایگاه‌های ارائه‌دهنده این فرآورده در سطح استان خراسان شمالی عرضه شد.

شکوری تأکید کرد: هم‌اکنون ۳۱ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در استان فعال است که از این تعداد ۲۱ جایگاه دو منظوره برای عرضه بنزین، نفت‌گاز و سی‌ان‌جی و ۱۰ جایگاه تک منظوره سی‌ان‌جی است.