به گزارش روز دوشنبه پردیسان آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید، وی در دیدار یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه رسانه‌های استکبار برنامه‌ریزی زیادی برای مقابله با دین اسلام و جمهوری اسلامی انجام می دهند، افزود: در برابر این هجمه‌های شدید باید تلاش زیادی انجام دهیم تا فرزندان از ابتدای ورود […]

به گزارش روز دوشنبه پردیسان آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید، وی در دیدار یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه رسانه‌های استکبار برنامه‌ریزی زیادی برای مقابله با دین اسلام و جمهوری اسلامی انجام می دهند، افزود: در برابر این هجمه‌های شدید باید تلاش زیادی انجام دهیم تا فرزندان از ابتدای ورود به مدرسه و فراگیری علوم در مسیر اسلام قرار بگیرند.

وی ادامه داد: در زمان رژیم شاه، فرزندان را با سرگرمی‌های غیر اسلامی مشغول می‌ساختند و برنامه‌های غیر مناسب و در تضاد با اسلام برگزار می‌شد، از وزارت آموزش و پرورش درخواست دارم که با ترویج برنامه‌های دینی و فرهنگی دانش آموزان را مومن و با تقوا تربیت کند.

آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر لزوم تحقق سند تحول آموزش و پرورش که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، گفت: سند ۲۰۳۰ از اهداف شوم دشمن است و تلاش  کرد با این سند دین فرزندان را از بین ببرد و برنامه‌ریزی زیادی برای مقابله با فرهنگ ایران اسلامی انجام داد.

وی با اشاره به اهمیت تربیت دانش آموزان تصریح کرد: دانش آموزان فرزندان خود شما هستند و باید در مسیر اسلام تربیت شود و برای این موضوع برنامه‌ریزی مناسبی انجام دهید.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن بیان داشت: خداوند به اهل تقوا کمک می‌کند و بهترین احسان شما به بچه‌ها این است که دین آنها را تقویت کنید.

نوری سومین وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی بود تا رای اعتماد نمایندگان برای نشستن بر صندلی وزارت آموزش و پرورش را کسب کند.

پیش از وی «حسین باغگلی» و «مسعود فیاضی» ‌وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش بودند که موفق به کسب رای اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نشدند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه هفتم آذرماه جاری، بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را در دستور کار قرار دادند و از مجموع ۲۶۸ رای  با۱۹۴ رای موافق، ۵۷ رای مخالف و ۱۷ رای ممتنع «یوسف نوری» را به عنوان وزیر آموزش و پرورش و آخرین وزیر راه یافته به دولت سیزدهم انتخاب کردند.