آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ اعلام شد.

به گزارش پردیسان آنلاین، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، ترافیک در آزادراه پردیس – تهران محدوده فاز دو شهر پردیس سنگین و تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) برقرار است.

همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است و شاهد ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده شرکت ماموت حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک هستیم.

ترافیک در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع نیمه سنگین و ترافیک در محور شریف آباد – تهران محدوده شهرک صنعتی خاوران سنگین گزارش شده است.

طبق اطلاعات موجود، محورهای گشت – سراوان، جالق – سراوان، مهرستان – ایرانشهر و هشتگرد – طالقان مسدود و محورهای سروآباد – پاوه، سی‌سخت – پادنا، گنجنامه – تویسرکان، وازکبلده و پونل – خلخال دارای انسداد فصلی است.

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و شرق خوزستان، شرق لرستان، جنوب و نوار غربی اصفهان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، بعضی نقاط هرمزگان و جزایر واقع در خلیج‌فارس و تنگه هرمز، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وی افزود: با تقویت سامانه بارشی، شرایط مذکور روز سه‌شنبه در سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب یزد، جنوب و غرب اصفهان، جنوب و شرق خوزستان، جزایر واقع در خلیج‌فارس و تنگه هرمز و چهارشنبه در سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس، جنوب یزد و شرق خراسان جنوبی، پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: امروز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی، سه‌شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، بارش پراکنده رخ می‌دهد و بیشینه بارش طی روز سه‌شنبه در هرمزگان، شرق و جنوب فارس، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و چهارشنبه در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، شرق فارس و جنوب و غرب کرمان پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: پنجشنبه در بعضی مناطق جنوب شرق، شرق، جنوب ارتفاعات البرز مرکزی و جمعه در مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس مرکزی، بارش پراکنده رخ می‌دهد.

وی گفت: سه‌شنبه و چهارشنبه در شمال شرق و نوار شرقی کشور، در بعضی ساعت‌ها ورزش باد به نسبت شدید تا شدید و خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود، همچنین دوشنبه خلیج‌فارس و از سه‌شنبه تا پنجشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان به سبب وزش باد شدید مواج و متلاطم خواهند شد.