مدیرعامل فولاد مبارکه با صدور پیامی به مناسبت سالروز تاسیس هلدینگ آتیه فولاد، این هلدینگ را فرزند برومند فولاد مبارکه خواند.

به گزارش پردیسان آنلاین، محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به مناسبت سالروز تأسیس هلدینگ آتیه فولاد پیام تبریکی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است…

«فولاد مبارکه دیروز، یکی از مهم‌ترین موالید انقلاب اسلامی، همان ققنوسی است که از دل آتش جنگ تحمیلی بیرون آمد و امروز کمتر کسی است که نام فولاد مبارکه را نشنیده باشد.

فولاد مبارکه، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین صنایع کشور، نقشی بی‌بدیل در توسعه صنعتی ایران اسلامی ایفا می‌کند و می‌کوشد تا با همت کارکنان خود، علاوه بر گام برداشتن به عنوان پیشران دیگر صنایع داخلی، با استفاده از ظرفیت صادرات به ارزآوری برای کشور بپردازد.

نگاه مشتری مدارا نه و استراتژی دقیق در مسیر توسعه، سبب شده تا این شرکت جای پای خود را در میان برترین فولادسازان دنیا محکم کند و امروز به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده ورق‌های فولادی در غرب آسیا و شمال آفریقا شناخته شود.

چنین دستاوردی، مرهون تلاش چند نسل از مدیران و صنعتگران است که از سال ۱۳۷۱ تاکنون، با فعالیت سازنده و اثربخش خود در واحدهای گوناگون این مجتمع، حماسه‌ای عظیم را رقم زده‌اند و قصه‌ای شنیدنی برای نسل‌های آینده نوشته‌اند.

قدردانی از این تلاش و همت ستودنی و اطمینان از تأمین معیشت کارکنان، به ویژه در دوران بازنشستگی، همواره وظیفه‌ای خطیر برای مدیران فولاد مبارکه بوده که برای تحقق آن، مسیرهای مختلفی در پیش گرفته شده و برنامه‌ریزی‌های گوناگونی انجام شده است.

در این میان، یکی از مهم‌ترین راهکارها برای حصول این نتیجه را باید تأسیس شرکت آتیه‌فولاد نقش‌جهان در سال ۱۳۸۶ دانست که به عنوان بازوی قدرتمند فولاد مبارکه، توانسته با فعالیت‌های مختلف سرمایه‌گذاری و تولیدی، نقش پررنگی در پیشبرد برنامه حمایت از کارکنان شاغل و بازنشسته ایفا کند.

در طول این سال‌ها، فولاد مبارکه، همواره آتیه‌فولاد را به عنوان فرزند برومند خود دانسته و خرسندیم که امروز، پس از گذشت ۱۷ سال، با نگاه بلند و اهدافی والا، به سودآوری قابل‌توجهی دست پیدا کرده است.

اینجانب ضمن تبریک سالروز تأسیس هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان به کارکنان و سهامداران این شرکت، رجای واثق دارم که این حرکت پرافتخار، با همت و تلاش مضاعف مدیران و کارکنان هلدینگ آتیه‌فولاد، با گام‌هایی استوارتر از قبل ادامه یابد تا شاهد شکوفایی روزافزون این شرکت و خلق آتیه‌ای روشن برای شاغلان و بازنشستگان فولاد مبارکه باشیم.»