رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره حواشی جلسه قبل شورا گفت: در شورایی که زنده است، اختلاف نظر طبیعی است و نباید مهم قلمداد شود.

به گزارش پردیسان آنلاین، مهدی چمران امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز کارگران تبریک می گویم؛ امیدواریم که همه کارگران خوبی باشیم و برای کشورمان خوب کار کنیم و همه کارگران موفقی باشند.

وی افزود: امروز ناصر امانی، عضو شورا گزارشی از محله جوادیه ارائه می‌کند و معاون فنی و عمران هم گزارشی از دو پروژه شهر تهران ارائه خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: گزارش خزانه‌دار شورای اسلامی شهر امروز ارائه شده است و اصلاحیه غرف و اماکن میادین نیز مطرح خواهد شد.

چمران درباره حواشی جلسه قبل شورا تصریح کرد: در شورایی که زنده است و همه قلبشان برای مسائل مهم به‌ویژه حمل‌ونقل می‌تپد، اختلاف نظر و برداشت رخ می‌دهد و این مسائل طبیعی است؛ یک مجلس زنده چنین مسائلی را دارد.

وی اضافه کرد: اینکه کسی اسناد و مدارک خاصی دارد و عنوان کنند، ممکن است به مشکلاتی بر بخوریم و البته امیدواریم اینطور نشود و این را هم بگویم که اینها ربطی به شورا نداشت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص برگزاری نمایشگاه پرمخاطب اکسپو در سئول تصریح کرد: ما به دوستان بسیار گفتیم و خواستیم اما نشد، رسانه‌ای‌ها نیز مقاله خوبی نوشتند، ما نیز مرتب گفتیم و رها نمی‌کنیم.

چمران گفت: به دادستانی و قوه قضائیه هم این موضوع را اعلام کردیم و نامه‌ای برای دولت نوشته شد؛ فکر می‌کنم مشکل را در دولت باید حل کنیم، البته با وزیر صمت صحبت داشتیم و وعده داد که مشکل را حل می‌کند، اما تاکنون حل نشده است.

منبع: فارس