مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اهمیت آموزش به‌ویژه آموزش‌های تخصصی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمان گفت: هزینه کردن در بخش آموزش بهترین سرمایه‌گذاری برای شرکت است.

به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، حمیدرضا گلپایگانی در بازدید از مرکز آموزش و تجهیز انسانی شرکت در جمع کادر اداری و آموزشی و کارآموزان گفت: آموزش اساس توسعه و پیشرفت است و منابع انسانی باید از بدو استخدام تا پایان خدمت، اهتمام‌ به آموزش را جدی و جزو وظایف سازمانی تلقی کنند.

وی اظهار کرد: آموزش‌های فنی و تخصصی برای کارکنان شرکت باید در قالب کوتاه‌مدت و بلندمدت و به‌طور مستمر تدوین شود و منطبق با دانش و فناوری‌های روزآمد باشد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به حساسیت و ریسک بالای کار در صنعت حفاری اشاره کرد و گفت: در صنعت حفاری تخصص‌ها و علوم مختلف کاربرد دارد و تلفیق کاربست دانش آکادمیک با تجربیات حین کار در بستر رعایت کامل اصول ایمنی می‌تواند سبب ارائه کار مطلوب و بدون نقص شود.

در جریان این رویداد، گلپایگانی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، با حضور در کلاس‌های درس با کارآموزان که از کارکنان عملیاتی بودند به گفت‌وگو نشست.