حسن عباسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار پردیسان آنلاین، افزود: نخستین دوره لیگ بین باشگاهی کنگ فو استان قم در دو رده سنی از امسال آغاز شده و تلاش می شود به صورت مستمر هر سال برگزار شود. رییس هیات کنگ‌فو استان قم اضافه کرد: لیگ بین باشگاهی کونگ فو کاران، باشگاه […]

حسن عباسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار پردیسان آنلاین، افزود: نخستین دوره لیگ بین باشگاهی کنگ فو استان قم در دو رده سنی از امسال آغاز شده و تلاش می شود به صورت مستمر هر سال برگزار شود.

رییس هیات کنگ‌فو استان قم اضافه کرد: لیگ بین باشگاهی کونگ فو کاران، باشگاه ورزشی k-۱ ، با همکاری هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان قم و با حضور ۹ تیم با حضور ورزشکاران حرفه ای استان انجام می شود.

عباسی تصریح کرد: در این رقابت ها ۵ تیم در رده سنی بزرگسالان و ۴ تیم در رده سنی نوجوانان برای کسب مقام های برتر با یک دیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رییس هیات کنگ‌فو استان قم اظهار داشت: نخستین لیگ بین باشگاهی کونگ فو قم به شکل متمرکز و در دو هفته به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.

وی با اشاره به تعداد کونگ فو کاران حرفه ای و سازماندهی شده استان قم نیز، ابراز کرد: طبق آخرین آمار هیات پزشکی ورزشی قم هم اکنون یکهزار و ۲۲۴ کونگ فو کار حرفه ای خانم و آقا در این استان فعالیت ورزشی دارند./