مورینیو پیش‌تر گفته بود که آن فصل با یونایتد بزرگ‌ترین لحظه دوران سرمربیگری وی بوده است «زیرا مردم نمی‌دانسته‌اند که در پشت پرده چه خبر است.» با این حال، مرد پرتغالی در فصل جاری با خط حمله تیم جدیدش گرفتار بحران شده و هر ۲ مهاجم این تیم یعنی «هری کین» و «سون هیونگ مین» […]

مورینیو پیش‌تر گفته بود که آن فصل با یونایتد بزرگ‌ترین لحظه دوران سرمربیگری وی بوده است «زیرا مردم نمی‌دانسته‌اند که در پشت پرده چه خبر است.»

با این حال، مرد پرتغالی در فصل جاری با خط حمله تیم جدیدش گرفتار بحران شده و هر ۲ مهاجم این تیم یعنی «هری کین» و «سون هیونگ مین» با آسیب دیدگی مدت زیادی خانه نشین خواهند بود.

آقای خاص در پاسخ به این پرسش که آیا قرار گرفتن در جمع چهار تیم نخست دستاورد بهتری نسبت به مقام دومی در سال ۲۰۱۸ است، گفت: در شرایط فعلی بله. سون و هری بیشتر گل‌های تاتنهام را به ثمر می‌رسانند.

وی ادامه داد: این فصل از جنبه‌ای منفی خاص بود؛ از دست دادن هر دوی آنها در یک مقطع و آن هم برای مدت طولانی اتفاق خاصی است بنابراین جواب سوال شما مثبت است.

وی افزود: نه تنها برای من و در جمع دستاورهادی من بلکه برای مجموعه تیم. اگر بتوانیم بدون هری و سون چهارم شویم کار خارق العاده ای کرده ایم.

مورینیو امروز به استمفوردبریج برگشت و برابر چلسی تحت هدایت «فرانک لمپارد» با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.