شهردار مشهد گفت: اعتبارات این شهر بومی است اما خدمات آن ملی و فرا ملی است، سه و نیم میلیون جمعیت ثابت و یک میلیون مهمان خارجی رسمی و غیر رسمی مستقر و سالی ۳۰ میلیون زائر داخلی و خارجی نیازمند اختصاص اعتبارات ویژه‌ای است.

به گزارش پردیسان آنلاین از خراسان، محمدرضا قلندرشریف عصر امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در آئین تجلیل از دست اندرکاران ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۳ اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۳۰ پروژه در حوزه‌های مختلف به بهره‌برداری رسید که برخی از این پروژه‌ها مربوط به دوره‌های قبلی و بعضی نیز مربوط به همین دوره بود.

وی افزود: یکی از اقدامات بر زمین مانده پیشخوان زیارت است؛ با اجرای این طرح در هرجای مشهد زائر به حرم‌مطهر هدایت می‌شود.

شهردار مشهد گفت: امسال باید با نگاهی به سال گذشته خدمات را هدف‌دار برنامه‌ریزی کنیم و در جهت رفع نیاز اساسی شهر حرکت کنیم.

قلندر شریف خاطر نشان کرد: پروژه قطارشهری هر کیلومتر به نرخ فعلی سه هزار میلیارد تومان هزینه دارد و فاز یک خط سه قطارشهری به طول ۶ کیلومتر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: اعتبارات این شهر بومی است اما خدمات آن ملی و فراملی است، سه و نیم میلیون جمعیت ثابت و یک میلیون مهمان خارجی رسمی و غیر رسمی مستقر و سالی ۳۰ میلیون زائر داخلی و خارجی نیازمند اختصاص اعتبارات ویژه‌ای است.

شهردار مشهد در پایان گفت: سال گذشته ۱۱۰ درصد بودجه نقدی این شهر محقق شد که با توجه به وضعیت موجود آمار بسیار خوبی بود.