به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، معصومه آمره در گفت و گویی با اشاره به آغاز فرآیند تدوین بودجه ۱۴۰۱ شهرداری قم اظهار داشت: سیاست‌گذاری و بودجه‌ریزی سال آینده بر اساس خواست و مطالبه‌های اصلی مردم در محله‌ها باشد. وی افزود: نتیجه بودجه محله محور، توزیع عادلانه خدمات و امکانات خواهد بود و می‌تواند رضایتمندی بیشتر […]

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، معصومه آمره در گفت و گویی با اشاره به آغاز فرآیند تدوین بودجه ۱۴۰۱ شهرداری قم اظهار داشت: سیاست‌گذاری و بودجه‌ریزی سال آینده بر اساس خواست و مطالبه‌های اصلی مردم در محله‌ها باشد.

وی افزود: نتیجه بودجه محله محور، توزیع عادلانه خدمات و امکانات خواهد بود و می‌تواند رضایتمندی بیشتر شهروندان در سال آینده را موجب شود.

آمره همچنین با اشاره به اینکه مرکز محله‌ها می‌تواند محرک توسعه و ارائه خدمات باشد ادامه داد: تغییر نگاه بودجه‌ای و توزیع عادلانه یکی از مطالبه‌های مردمی از مدیریت شهری است و نظام‌مند کردن این مهم می‌تواند اثرگذاری مثبتی را ایجاد کند.

خاطرنشان می شود: بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری قم به مبلغ ۳ هزار و ۶۲ میلیارد تومان بود که در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم در اسفندماه سال گذشته تصویب شد.