به گزارش پردیسان آنلاین، ابراهیم معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت سرمایه‌گذاری در شهر قم اظهار داشت: پروژه‌هایی که با همکاری بخش خصوصی در شهر انجام‌شده، با هماهنگی خوبی بین شورای شهر و شهرداری بوده است. وی هماهنگی بین مدیریت شهری و استانی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: پروژه‌های خوبی در […]

به گزارش پردیسان آنلاین، ابراهیم معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت سرمایه‌گذاری در شهر قم اظهار داشت: پروژه‌هایی که با همکاری بخش خصوصی در شهر انجام‌شده، با هماهنگی خوبی بین شورای شهر و شهرداری بوده است.

وی هماهنگی بین مدیریت شهری و استانی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: پروژه‌های خوبی در شهر با همکاری بخش خصوصی در حال انجام است و شهرداری در این حوزه توانسته موفق و هماهنگ با سایر ارگان‌ها عمل کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم تأکید کرد: برای افزایش مشارکت مردم و بخش خصوصی در توسعه شهر، نیازمند درک مشترکی با موضوع سرمایه‌گذاری هستیم و باید به سرمایه‌گذار به‌عنوان شریک نگاه کنیم.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذار تنها پیمانکار نبوده و در صورت موفقیت این پیروزی برای همه بوده و در صورت شکست نیز، همه در این امر دخیل هستیم و خوشبختانه امروز بستر خوبی برای سرمایه‌گذاری در شهر فراهم‌شده است.

معتمدی همکاری همه ارگان‌ها را در افزایش درآمد پایدار مهم خواند و تصریح کرد: امروز میراث فرهنگی همکاری خوبی با شهرداری داشته و امیدواریم سایر ارگان‌ها نیز در جذب سرمایه‌گذار و منابع مردمی فعال و پویا عمل کنند.

انتهای پیام/****ن