منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال درباره آخرین تصمیمات برای لیگ‌های والیبال گفت: نشست تصمیم‌گیری پیرامون نحوه برگزاری ادامه دیدارهای لیگ برتر ایران، ساعت ۱۶ دوشنبه برگزار می‌شود و حضور مدیران عامل و سرمربیان تیم‌های لیگ برتری در آن الزامی است. وی خاطرنشان کرد: عصر امروز (یکشنبه) چهار دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر مردان […]

منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال درباره آخرین تصمیمات برای لیگ‌های والیبال گفت: نشست تصمیم‌گیری پیرامون نحوه برگزاری ادامه دیدارهای لیگ برتر ایران، ساعت ۱۶ دوشنبه برگزار می‌شود و حضور مدیران عامل و سرمربیان تیم‌های لیگ برتری در آن الزامی است.

وی خاطرنشان کرد: عصر امروز (یکشنبه) چهار دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر مردان بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد اما دیدارهای دور برگشت لیگ دسته یک مردان که قرار بود فردا برگزار شود، لغو شده است.

پورحسن درباره لیگ برتر زنان نیز گفت: دیدارهای هفته ششم دور برگشت دور مقدماتی لیگ برتر زنان نیز عصر روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

تا کنون به صورت رسمی، ابتلای ۲۸ نفر و مرگ ۵ نفر در اثر ابتلا به بیماری کرونا اعلام شده است. «ستاد مقابله با گسترش بیماری کرونا در ورزش» دیشب ابتدا اعلام کرد که تمام مسابقات ورزشی به مدت ۱۰ روز لغو می‌شود اما پس از چند ساعت این تصمیم را عوض کرد. در اطلاعیه جدید این ستاد اعلام شد که مسابقات «بدون تماشاگر» برگزار می‌شود.

برنامه لیگ برتر والیبال ایران بسیار فشرده است و تا ۲۸ اسفند، تمام روزهای یکشنبه و چهارشنبه برای برگزاری مسابقات در نظر گرفته شده است. حتی در صورت به تعویق افتادن یک مسابقه هم، زمانی برای برگزاری آن وجود ندارد زیرا مرحله پلی‌آف مسابقات باید از ۵ تا ۱۰ فروردین برگزار شود.

از مسابقات امروز لیگ برتر، بازی شهروند اراک و خاتم اردکان با تصمیم شورای تامین استان مرکزی و به دلیل گسترش ویروس کرونا لغو شده است.