معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم پیشرفت مناطق را نیازمند درآمد دانست و گفت: شهرداری قم مدیران خوبی داشته و به‌صورت تیمی به‌خوبی کارها را پیش می‌رود.

به گزارش پردیسان آنلاین، سید ابوالفضل اسماعیلی در مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید منطقه پنج، جابه‌جای مدیران در شهرداری را موردتوجه قرارداد و اظهار داشت: جابه‌جایی مدیران بر اساس نیاز منطقه و توانمندی مدیران برای حل مشکلات است.

وی توانمندی شهرداران قمی در مناطق را بالاتر از بسیار از شهرداران شهرهای دیگر دانست و افزود: شهرداری قم مدیران خوبی داشته و به‌صورت تیمی به‌خوبی کارها را پیش می‌برند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم تأکید کرد: برای رسیدن به موفقیت تنها مدیر خوب و توانمند کافی نیست و باید تمام نیروها و پرسنل قوی و هماهنگ کار کنند.

وی تصریح کرد: خدمت در شهرداری مانند مسابقه دومیدانی است و بعضی از پست‌ها بسیار سخت‌تر است و سمت مدیران شهری بسیار پر چالش و سخت است.

اسماعیلی در پایان پیشرفت مناطق را نیازمند درآمد دانست و اضافه کرد: برای کسب درآمدهای پایدار و توسعه باید تلاش کنیم و نسبت به حفظ بیت‌المال و املاک شهرداری دقت داشته باشیم.

انتهای پیام/۱۰۴