به گزارش پردیسان آنلاین از روابط عمومی شهرداری قم، حمید کریمی شامگاه سه‌شنبه با اشاره به آماده باش کامل عوامل عملیاتی آتش نشانی قم اظهار داشت: تمامی پرسنل عملیاتی به منظور تامین ایمنی چهارشنبه آخر سال در آماده باش کامل هستند. وی با بیان اینکه پرتاب مواد محترقه و سنگ به ماشین آلات آتش نشانی خساراتی […]

به گزارش پردیسان آنلاین از روابط عمومی شهرداری قم، حمید کریمی شامگاه سه‌شنبه با اشاره به آماده باش کامل عوامل عملیاتی آتش نشانی قم اظهار داشت: تمامی پرسنل عملیاتی به منظور تامین ایمنی چهارشنبه آخر سال در آماده باش کامل هستند.

وی با بیان اینکه پرتاب مواد محترقه و سنگ به ماشین آلات آتش نشانی خساراتی به همراه داشته است، تصریح کرد: چهار دستگاه خودرو دچار حادثه شده که بر اثر شکستگی شیشه یکی از ماشین ها، یکی از نیروهای عملیاتی آتش نشانی دچار حادثه شد.

سخنگوی آتش‌نشانی قم ادامه داد: همچنین یک مورد انفجار و تخریب در یک واحد مسکونی به مرکز فرماندهی آتش نشانی گزارش شده است.

وی با تاکید بر اینکه بر اثر این حادثه بلافاصله نیروهای نجات و حریق به محل اعزام شدند، تصریح کرد: سه مصدوم شامل ۲ مرد و یک زن باردار از محل حادثه خارج به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

کریمی خاطرنشان کرد: همچنین در طبقه دوم نیز یک نفر مبحوس شده بود که تیم نجات در حال رهاسازی هستند.