سحرگاه امروز به علت شدت برف سقف ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان که آذرماه امسال به اتمام رسیده بود تخریب شد.

به گزارش پردیسان آنلاین؛سحرگاه امروز به علت شدت برف سقف ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان که آذرماه امسال به اتمام رسیده بود تخریب شد.

در این حادثه که ساعت ۴و ۲۰ سحرگاه امروز صورت گرفت خوشبختانه هیچگونه خسارتی به افراد وارد نشده است اما خسارات بسیاری به اموال بیت المال وارد شده است که پیمانکار این پروژه باید پاسخگو باشد.

ابراهیم سانی خانی در ۲۲ آذر ماه امسال درگفتگویی اظهار داشت: طبق توافقی که با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور انجام شده بود احداث سقف ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان به اتمام رسیده است. پیمانکار دوم نیز شناسایی شده و اکنون‌ آغاز به کار کرده است و در این مرحله از کار ،۱۰ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور و با پیگیری استاندار برای تکمیل ورزشگاه تامین شده است

۶۰ میلیارد تومان مصوب سفر رئیس جمهور به قم برای تکمیل ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری است و کل هزینه طرح نیز بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است.از میزان اعتبار مصوب سفر رئیس جمهور برای ورزشگاه تاکنون حدود ۴۰ میلیارد تومان تامین شده است.

به گزارش پردیسان آنلاین، طرح احداث ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری امام رضا(ع) واقع در شهرک پردیسان، طی دومین سفر استانی دولت نهم به استان قم مصوب و در سال ۱۳۸۸ کلنگ آن زده شد.این طرح در آن زمان لقب بزرگ‌ترین سالن ورزشی قم را به خود اختصاص داد و قرار بود تا سال ۱۳۹۲ به مرحله بهره‌برداری برسد.