هادی حاج درویش سرمربی تیم ملی بسکتبال سوریه در نشست خبری بعد از بازی برابر ایران اظهار کرد: ما باید هرطور که هست باخت سنگین مقابل ایران را فراموش کنیم‌ چون از ابتدا هم برای بردن ایران وارد زمین نشده بودیم و برنامه ای برای شکست دادن این تیم نداشتیم. وی ادامه داد: ایران از […]

هادی حاج درویش سرمربی تیم ملی بسکتبال سوریه در نشست خبری بعد از بازی برابر ایران اظهار کرد: ما باید هرطور که هست باخت سنگین مقابل ایران را فراموش کنیم‌ چون از ابتدا هم برای بردن ایران وارد زمین نشده بودیم و برنامه ای برای شکست دادن این تیم نداشتیم.

وی ادامه داد: ایران از بهترین تیم‌های آسیا است که بازیکنان بزرگی را در ترکیب خود دارد. هدفمان هم بردن این تیم نبود. ما قصد داشتیم از بازی مقابل ایران اعتماد به نفس کافی را برای بازی مقابل عربستان به دست بیاوریم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال سوریه تصریح کرد: الان باید آمادگی خود را برای بازی مقابل عربستان به دست بیاوریم چون هدف ما از ابتدا هم بردن تیم عربستان بوده است و برای آن مسابقه برنامه ریزی داریم.

تیم ملی بسکتبال ایران کار خود را در مرحله مقدماتی رقابت های انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱ با برد برابر سوریه آغاز کرد. تیم ملی کشورمان عصر امروز پنجشنبه در سالن آزادی با نتیجه ۹۴ بر ۴۸ سوریه را شکست داد.

تیم ملی بسکتبال ایران که نماینده آسیا در المپیک توکیو است در این مسابقه خانگی با درخشش حامد حدادی حریف را مغلوب کرد.