به گزارش بامداد پنجشبه پردیسان آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، «محمد وحیدنیا» در گفت‌وگویی با  اشاره به عملکرد ۱۰ ماهه شهرداری قم در خصوص وصول درآمد اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۰۰ درصد درآمدهای شهرداری قم با سیاست‌های عملیاتی مجموعه مدیریت شهری محقق شده است. مدیرکل درآمد شهرداری قم بیان […]

به گزارش بامداد پنجشبه پردیسان آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، «محمد وحیدنیا» در گفت‌وگویی با  اشاره به عملکرد ۱۰ ماهه شهرداری قم در خصوص وصول درآمد اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۰۰ درصد درآمدهای شهرداری قم با سیاست‌های عملیاتی مجموعه مدیریت شهری محقق شده است.

مدیرکل درآمد شهرداری قم بیان داشت: تحقق و وصول درآمد ۱۰ ماهه شهرداری قم بیش‌ از پیش بینی‌های انجام‌شده که حاصل تلاش‌ها و ارشادهای مدیران مجموعه مدیریت شهری بوده است.

او با اشاره به رشد تعرفه عوارض در بودجه سال آینده یادآور شد: از شهروندان درخواست می‌شود بدهی خود در خصوص عوارض را تا پایان سال پرداخت کنند تا مشمول تعرفه جدید در سال جدید نشوند.

وحیدنیا خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم تا با پرداخت عوارض نوسازی، اصناف و خودرو، شهرداری را در تامین نیازمندی‌های شهری، احداث و توسعه معابر، نوسازی محله‌ها و مراقبت در رشد متناسب و موزون شهر همراهی کنند.