به گزارش پردیسان آنلاین، عباس حلوایی زاده در گفت‌وگویی با اشاره به بهره‌برداری رسمی از بلوار شهیدان برقعی اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه تملکی، عمرانی و اجرایی بلوار شهیدان برقعی شده است. وی با بیان اینکه ۱۲۷ پلاک با ویژگی‌های اغلب ریزدانگی برای انجام این پروژه ترافیکی تملک شد تصریح کرد: تمام […]

به گزارش پردیسان آنلاین، عباس حلوایی زاده در گفت‌وگویی با اشاره به بهره‌برداری رسمی از بلوار شهیدان برقعی اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه تملکی، عمرانی و اجرایی بلوار شهیدان برقعی شده است.

وی با بیان اینکه ۱۲۷ پلاک با ویژگی‌های اغلب ریزدانگی برای انجام این پروژه ترافیکی تملک شد تصریح کرد: تمام بافت‌های تاریخی مسیر این بلوار مانند گذر سفیدآب، مدرسه مومنیه، بیت آیت‌الله بهاءالدینی، مساجد تاریخی و غیره حفظ‌شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم یادآور شد: با بهره‌برداری و راه‌اندازی بلوار شهیدان برقعی به‌تدریج شاهد بهبود دسترسی‌های محلی، روان‌سازی ترافیکی و افزایش رضایتمندی‌های عمومی خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه ۵۶ سال از تصویب اجرایی این طرح گذشته است، گفت: شهرداری قم پس از ۳ سال عملیات عمرانی و تملک پلاک‌های پیش رو، این پروژه بلاتکلیف را به سرانجام رسانید.

حلوایی‌زاده با اشاره به پروژه چهل اختران نیز خاطرنشان کرد: طرح پیشنهادی این پروژه در سفر ریاست جمهوری مطرح‌شده است، محوطه‌سازی، احداث شبستان و پارکینگ‌های طبقاتی سه اقدام مهمی است که باید در پروژه انجام بگیرد که احداث شبستان‌ها به‌تنهایی به بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

انتهای پیام/***ش