به گزارش روز چهارشنبه دانشگاه علوم پزشکی قم، علی بیگدلی در گفت و گویی اضافه کرد: از ساعت ۷ صبح ۲۶ اسفندماه و همزمان با شروع رزمایش طرح نوروزی، استقرار کدهای امدادی در رینگ مسجد مقدس جمکران نیز آغاز می شود و تا پایان شب ۲۷ اسفند ماه و بر اساس تشخیص قرارگاه فرماندهی مسجد […]

به گزارش روز چهارشنبه دانشگاه علوم پزشکی قم، علی بیگدلی در گفت و گویی اضافه کرد: از ساعت ۷ صبح ۲۶ اسفندماه و همزمان با شروع رزمایش طرح نوروزی، استقرار کدهای امدادی در رینگ مسجد مقدس جمکران نیز آغاز می شود و تا پایان شب ۲۷ اسفند ماه و بر اساس تشخیص قرارگاه فرماندهی مسجد مقدس جمکران ادامه خواهد داشت.

وی افزود: علاوه بر آماده باش تمامی پایگاه های سطح استان، ۹ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ قم، ۶ دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه(س) نیز مستقر خواهند شد.

 رییس اورژانس ۱۱۵ قم بیان داشت: پایگاه فوریت های پزشکی اورژانس ۱۱۵ واقع در صحن اصلی مسجد مسجد جمکران نیز فعال بوده و استقرار یک تیم ستادی، نظارتی و پشتیبانی را خواهیم داشت.

۱۵ شعبان المعظم، سالروز ولادت با سعادت حضرت مهدی(عج) دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امسال با ۲۷ اسفندماه جاری مصادف شده است.