به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از صدا و سیما، مهدی گوهررستمی مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران، نرخ میانگین وزنی دلار و یورو در بیستمین روز پردیسان آنلاینماه را به ترتیب ۲۶ هزار و ۴۰۹ تومان و ۳۰ هزار و ۴۲۱ تومان اعلام کرد. وی افزود: در جلسه معاملاتی سه‌شنبه، دلار کار خود را […]

به گزارش پردیسان آنلاین به نقل از صدا و سیما، مهدی گوهررستمی مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران، نرخ میانگین وزنی دلار و یورو در بیستمین روز پردیسان آنلاینماه را به ترتیب ۲۶ هزار و ۴۰۹ تومان و ۳۰ هزار و ۴۲۱ تومان اعلام کرد.

وی افزود: در جلسه معاملاتی سه‌شنبه، دلار کار خود را با نرخ ۲۶ هزار و ۵۷۲ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۶ هزار و ۴۰۱ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۶ هزار و ۴۰۹ تومان به ازای هر دلار و کاهش ۰.۹ درصدی این نرخ نسبت به روز معاملاتی قبل را نشان می‌دهد.

این تحلیلگر اقتصادی اظهار کرد: امروز نماد یورو کار خود را با نرخ ۳۰ هزار و ۴۰۰ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۰ هزار و ۴۸۰ تومان رسید. به این ترتیب نرخ میانگین وزنی اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار، با تجربه کاهش ۰.۵۵ درصدی نسبت به روز دوشنبه، ۳۰ هزار و ۴۲۱ تومان بوده است.

این کارشناس اقتصادی ادامه داد: در جلسه معاملاتی سه‌شنبه (۲۰ پردیسان آنلاینماه) اسکناس دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۲۶۳ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۵۹۶ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین و بالاترین نرخ معاملاتی خود به ترتیب با قیمت‌های ۳۰ هزار و ۲۰۵ تومان و ۳۰ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد.

گوهررستمی در پایان گفت: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز سه‌شنبه (۲۰ پردیسان آنلاینماه) ۵ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۵۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد یورو ۱ میلیون و ۱۷۴ هزار و ۱۰۰ یورو بود.