سرپرست منطقه ۲ شهرداری اراک از تخریب املاک مخروبه و متروکه در شهرک ولی‌عصر (عج) و کوچه الکه خبر داد.

ناصر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین در مرکزی اظهار کرد: طبق تبصره ۱۴ ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها، شهرداری به‌منظور حفظ سلامت شهروندان، اقدام به تخریب خانه‌های متروکه و مخروبه می‌کند.

وی با اشاره به تخریب ساختمان مخروبه در خیابان شهید مطهری شهرک ولی‌عصر (عج) افزود: پیرو درخواست ساکنان محل و پس از بررسی‌های لازم، طبق تبصره ۱۴ ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها، شهرداری به‌منظور حفظ سلامت شهروندان، اقدام به تخریب خانه‌های متروکه می‌کند.

سرپرست منطقه ۲ شهرداری اراک خاطرنشان کرد: به منظور حفظ امنیت شهروندان، یک باب ساختمان مخروبه در منطقه دو با رعایت مسائل ایمنی تخریب، آواربرداری و رفع خطر شده است.

عسگری اضافه کرد: در راستای افزایش زیبایی‌شناختی و امنیت اجتماعی شهری، وجود این ملک مخروبه به دلیل متروکه بودن و امکان ریزش آوار، خطراتی را برای شهروندان به همراه داشت.

وی ادامه داد: این ملک به محل تجمع زباله‌گردها و معتادان نیز تبدیل شده بود، در همین راستا ساختمان مخروبه واقع در کوچه الکه خیابان حضرت امام خمینی (ره) نیز تخریب شد.

سرپرست منطقه ۲ شهرداری اراک درباره سایر اقدامات انجام شده در سطح منطقه دو اراک گفت: طی روزهای اخیر توزیع ۷۰ تن روکش آسفالت در کوچه ایرانی خیابان‌های جنت و شکرابی، همچنین بالغ بر ۶۰ متر لکه‌گیری و اصلاح جدول در خیابان‌های شهید شیرودی، شهید بهشتی و فردوسی در کوی رضوی صورت گرفته است.