مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه گل و گیاه هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان با محوریت گل و گیاه، گیاهان دارویی و صنایع دستی از امروز (پنجشنبه) در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت برگزار می‌شود.

احمدرضا طحانیان در گفت‌وگو با خبرنگار پردیسان آنلاین اظهار کرد: دومین نمایشگاهی که در سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد، نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی، صنایع دستی، سوغات با حضور شرکت‌کنندگان از سراسر کشور است.

وی افزود: این نمایشگاه با محوریت موضوعاتی از قبیل گل و گیاه، گیاهان دارویی، صنایع دستی و سوغات برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: این نمایشگاه از ششم تا دهم اردیبهشت هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان از ساعت ١۵ تا ٢١ در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت برگزار خواهد شد.

طحانیان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مکان نمایشگاه بین‌المللی روشن دشت با نمایشگاه واقع در پل شهرستان حدود شش کیلومتر فاصله مکانی دارد، تمهیداتی برای سهولت در تردد بازدیدکنندگان با شرکت مسافربری اسنپ به عمل آمده است.

وی افزود: طبق تفاهم‌نامه انجام شده با شرکت اسنپ یک کد تخفیف برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است، همچنین با شرکت واحد اتوبوسرانی برای تسهیل در خدمات‌رسانی به بازدیدکنندگان تمهیداتی انجام شده است.